آمادگی آموزش و پرورش فارس برای خدمات رسانی به مسافران نوروزی

شیراز(پانا)- مدیرکل آموزش و پرورش فارس،گفت: نگاه ما به ستاد اسکان نوروزی نگاه خدماتی و رفاهی است و به هیچ عنوان نگاه درآمدی به مساله نداریم.

کد مطلب: ۱۲۶۱۶۶۳
لینک کوتاه کپی شد
آمادگی آموزش و پرورش فارس برای خدمات رسانی به مسافران نوروزی

محمدخلیل عسکری در جلسه ستاد اسکان نوروزی آموزش و پرورش فارس بیان کرد: همه ادارات در رابطه با ستاد اسکان نوروزی پای کار بیایند و آموزش و پرورش را یاری دهند تا خدمات خوبی در اختیار زائران و مسافران نوروزی گذاشته شود.

وی افزود: نگاه ما به ستاد اسکان نوروزی نگاه خدماتی و رفاهی است و به هیچ عنوان نگاه درآمدی به مساله نداریم چون اعتقاد داریم اگر اولیا به خوبی تکریم شوند این مساله خودش را در بهبود روند تعلیم و تربیت نشان خواهد داد.

عسکری ادامه داد: به هیچ وجه نباید نگاه ما در ارائه مسائل خدماتی تبعیض آمیز باشد و باید با یک رویکرد عدالت محور به ارائه خدمات بپردازیم.

وی گفت: از برکات بیماری کرونا نهادینه شدن بهداشت فردی بود و امیدواریم با رعایت پروتکل ها امسال بتوانیم میزبان خوبی برای مسافران عزیز باشیم.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس اظهار کرد: بخش عمده کار ما در ستاد اسکان نوروزی باید به صورت اینترنتی خدمات رسانی شود تا مردم نیز در این مساله معطل و سردرگم نشوند.

عسکری اضافه کرد: مدارسی که قرار است به عنوان کمپ مطالعاتی عمل کنند باید از لیست ستاد اسکان خارج شود تا دانش آموزان کنکوری نیز از این مساله آسیب نبینند.

وی افزود: باید پیش بینی دقیقی از آسیب ها و مشکلاتی که می تواند برای مسافرین نوروزی بوجود بیاید انجام شود تا طعم مسافرت به کام هیچ خانواده ای تلخ شود.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس پیشنهاد داد: برای تکریم دانش آموزان، امسال علاوه بر فرهنگیان به دانش آموزان نیز در بحث اسکان نوروزی تخفیف داده شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار