چگونگی اسکان نوروزی در خانه‌های معلم

تهران (پانا) - در دوران شیوع کرونا توصیه آموزش و پرورش برای تعطیلات نوروز پرهیز از سفر و در خانه ماندن است و هرگونه فعالیت اسکان و خانه‌های معلم در ایام تعطیلات نوروز تابع تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کروناست.

کد مطلب: ۱۱۷۳۱۳۸
لینک کوتاه کپی شد
چگونگی اسکان نوروزی در خانه‌های معلم

در دوران کرونا و در ایام نوروز هم خانه‌های معلم و هم مراکز اسکان آموزش و پرورش در سراسر کشور با رعایت پروتکل‌ها مشروط به تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا آمادگی پذیرش مسافر دارد.

هرگونه فعالیت اسکان و خانه‌های معلم تابع تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کروناست توصیه آموزش و پرورش پرهیز از سفر و در خانه ماندن است اما هرگونه تصمیم گیری مشروط به اعطای مجوز ستاد ملی مبارزه با کروناست.

گودرز کریمی فر مدیرکل رفاه و پشتیبانی آموزش و پرورش در این باره به پانا گفت که آموزش و پرورش در صورت مجوز ستاد ملی مبارزه با کرونا آمادگی دارد که با رعایت پروتکل‌ها در این باره اقدام کند.

وی ادامه داد: آموزش و پرورش در ایام نوروز 1400 در هیچ پایگاهی در ستادهای اسکان و مدارس مجری طرح، با شعار مبارزه با کرونا و رویکرد پرهیز از سفر و توصیه در خانه ماندن، پذیرش مهمانان نوروزی را ندارد.

کریمی فر افزود: فعالیت تمام خانه‌های معلم در سراسر کشور، با توجه به رنگ بندی شهرهای کرونایی، تابع تصمیمات و مجوز ستاد ملی مبارزه با کروناست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار