افتتاح کلینیک درمانی فرهنگیان شهرستان مریوان

سنندج (پانا) - به مناسبت دهه فجر کلینیک درمانی فرهنگیان مریوان با حضور استاندار و مدیر کل آموزش و پرورش استان کردستان افتتاح شد.

کد مطلب: ۱۲۵۴۶۲۲
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح کلینیک درمانی فرهنگیان شهرستان مریوان

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش کردستان، ‍ با حضور استاندار و مدیر کل آموزش و پرورش استان کردستان کلینیک درمانی فرهنگیان مریوان افتتاح شد.

محمدرضا وینسفهان مدیر آموزش و پرورش مریوان در آئین بهره برداری از این مرکز درمانی گفت: کلینیک درمانی فرهنگیان با اعتباری بالغ بر ۱۷ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی و خیرین در فضایی به مساحت ۴۸۰ مترمربع احداث شده است.

وی با بیان اینکه احداث چنین مرکزی، یک ضرورت برای خدمات رسانی به فرهنگیان شهرستان مریوان بود، افزود: در راستای توسعه سیاست های رفاهی حوزه فرهنگیان و در فاز اول، این مرکز خدماتی از قبیل پزشک عمومی، متخصص داخلی، متخصص کودکان، خدمات داروخانه و تزریقات و پانسمان به فرهنگیان شاغل و بازنشسته و خانواده های محترم آنها خدمات ارائه خواهد داد و بزودی کلینیک خدمات دندانپزشکی نیز در این مکان آغاز به کار خواهد کرد.

وینسفهان عنوان کرد: در ادامه پروژه های رفاهی، تعمیر و مرمت و تجهیز و بازسازی خانه معلم شهرستان انجام شده که هم اینک مجموعه ای مناسب و درخور شأن فرهنگیان در حال فعالیت و خدمات دهی است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان مریوان در ادامه تصریح کرد: علاوه بر اقدامات فوق، کارهای مطالعاتی و طرح های توجیهی اردوگاه فرهنگی، تربیتی، ورزشی شهید چمران مریوان که اخیرا سند مالکیت آن به مساحت ۱۴۰ هزار متر مربع به نام و مالکیت آموزش و پرورش تحصیل شده، آغاز و انشالله بزودی فعالیت های عمرانی آن شروع خواهد شد.

وی خواهان حمایت و توجه مسئولین شهرستانی و استانی بویژه استاندار در ساخت اردوگاه یاد شده و همچنین فاز دوم توسعه کلینیک درمانی فرهنگیان در بخش های خدمات آزمایشگاهی، رادیولوژی و سونوگرافی و توسعه تخصص های مورد نیاز شد.

در آیین افتتاح کلینیک فرهنگیان مریوان علاوه بر استاندار و مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان، امام جمعه، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، فرماندار، مدیر کل نوسازی، تعمیر و تجهیز مدارس، رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز، معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل و جمعی دیگر از مسئولین استانی و شهرستانی حضور داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار