با حضور مدیرکل آموزش و پرورش کردستان انجام شد

نشست هماهنگی ستاد استانی بزرگداشت مقام معلم برگزار شد

سنندج (پانا) - در نشست هماهنگی ستاد استانی بزرگداشت مقام معلم که با حضور مدیرکل آموزش و پرورش کردستان برگزار شد، ویژه برنامه‌های هفته مقام معلم بررسی شد.

کد مطلب: ۱۲۷۲۴۲۸
لینک کوتاه کپی شد
نشست هماهنگی ستاد استانی بزرگداشت مقام معلم برگزار شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش کردستان، این نشست با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان، معاونین اداره کل و دیگر اعضای ستاد بزرگداشت مقام معلم برگزار و در این نشست، گزارش اقدامات انجام شده در برنامه های شناسایی و معرفی جلوه های ویژه معلمی و شناسایی، معرفی و تقدیر از خدمات و جلوه های ویژه مدیران، راهبران آموزشی و عوامل کیفیت بخشی مدارس در زیست بوم جدید ، نحوه تقدیر از سرآمدهای استانی و منطقه ای و برگزاری ویژه برنامه های هفته معلم بحث و تبادل نظر و تصمیم گیری شد.

مدیر کل آموزش و پرورش کردستان در این نشست با تبریک پیشاپیش هفته بزرگداشت مقام معلم، از اهتمام و زحمات دبیرخانه ستاد استانی بزرگداشت مقام معلم و دست اندرکاران امر در راستای اجرای شیوه نامه برنامه شناسایی و معرفی جلوه های ویژه معلمی در زیست بوم جدید تقدیر و تشکر کرد و بر تداوم برنامه ها تا هفته مقام معلم تاکید کرد و گفت: باید برنامه های سال جاری بهتر و مناسب تر از سال های گذشته پیگیری و عملیاتی شود.

وی از پیش بینی و ابلاغ اعتبار به مناسبت اجرای ویژه برنامه های هفته معلم توسط وزارت آموزش و پرورش خبر داد و با تاکید بر برگزاری کیفی و در خورشأن ویژه برنامه های هفته معلم، خواستار تمهید مقدمات کامل و لازم به منظور بزرگداشت ایام هفته معلم شد و از کلیه معاونت ها، حوزه ها و بخش های مرتبط و مسئول خواست ضمن همراهی با دبیرخانه استانی، در راستای اجرای اقدامات پیش بینی شده همکاری لازم را داشته باشند.

در ابتدای این نشست ایوب قادریان رئیس اداره برنامه ریزی، تامین و آموزش نیروی انسانی اداره کل و مسئول دبیرخانه ستاد استانی بزرگداشت مقام معلم استان گزارشی از فرایند اجرای برنامه شناسایی و معرفی جلوه های ویژه معلمی در زیست بوم جدید سال تحصیلی 1400/1401 ارائه کرد و گفت: این برنامه در چهار مرحله مدرسه ای، منطقه ای، استانی و کشوری اجرا می شود.

وی در ادامه گزارشی از تشکیل تیم های داوری در سطح مدرسه، منطقه و استانی و فرایند بررسی مستندات و انتخاب معلمان سرآمد در مراحل چهارگانه ارائه کرد و از اعضای ستاد خواست در اجرای برنامه های هفته بزرگداشت مقام معلم همکاری لازم را با دبیرخانه استانی داشته باشند .

همچنین در ادامه این نشست اعضای ستاد نظرات، دیدگاه ها و برنامه های پیشنهادی حوزه مربوطه را جهت اجرا در هفته مقام معلم ارائه و پیرامون نحوه تقدیر از معلمان سرآمد، منطقه ای و استانی و هم چنین پیگیری برنامه های فرهنگی، تبلیغی و توجیهی ، فضاسازی و انجام تبلیغات محیطی و برنامه استانی تجلیل از معلمان بحث و تبادل نظر و تصمیم گیری شد.

گفتنی است 12 لغایت 18 اردیبهشت ماه به عنوان هفته بزرگداشت مقام معلم نام گذاری و هر ساله به همین مناسبت و 12 اردیبهشت سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم، ویژه برنامه هایی در سطح مدارس، شهرستانها و مناطق و استان برگزار و از معلمان سرآمد در سطوح مختلف تجلیل می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار