برگزاری مراسم ۲۲ بهمن به‌صورت خودروپیمایی در استان فارس

شیراز(پانا)- قائم مقام ستاد دهه فجر فارس با اشاره به تغییر سبک راهپیمایی و گرامیداشت یوم الله 22 بهمن به علت شیوع ویروس کرونا در دو سال اخیر، به برگزاری مراسم این روز به صورت خودروپیمایی تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۲۵۴۴۸۷
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مراسم ۲۲ بهمن به‌صورت خودروپیمایی در استان فارس

حجت‌الاسلام والمسلمین ملک مکان با بیان اینکه انقلاب تعطیلی ناپذیر است، روز 22 بهمن را بسیار مهم، مظهر اقتدار ملت ایران و پشتوانه مردمی نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست.
وی تصریح کرد: زنده نگه داشتن این روز و ایجاد انسجام و خود باوری با روحیه انقلابی از ضروریاتی است که در این ایام باید به آن توجه کرد.

قائم مقام ستاد دهه فجر استان فارس به ایجاد کارگروه های مختص یوم الله 22 بهمن اشاره و از جمله آن ها کارگروه ویژه ساماندهی راهپیمایی خودرویی و موتوری و کارگروه انتظامی و امنیتی برای برگزاری مراسمی باشکوه را برشمرد.

به گفته استاندار فارس، دهه پر فروغ فجر یادآور آرمان‌های مقدسی همچون استقلال، آزادی و تحقق جمهوریت در بستر دین مبین اسلام است.

محمدهادی ایمانیه با تاکید بر اهمیت برگزاری راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ماه عنوان کرد: پیش از شیوع بیماری کرونا راهپیمایی پر شور یوم الله ۲۲ بهمن همواره به صورت خود جوش از سوی مردم برگزار می‌شد، اما اکنون باید با برنامه ریزی های لازم و بر اساس دستورالعمل های ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا زمینه ای فراهم کنیم که برگزاری این آیین ارزشمند توام با حفظ سلامت آحاد جامعه باشد.

وی با اشاره به اهمیت فعال بودن موکب‌ها و پویایی و نشاط مساجد در روز ۲۲ بهمن بر لزوم برنامه ریزی مشخص برای مسیرهای احتمالی راهپیمایی خودرویی و فراهم شدن امکانات و وسایل نقلیه عمومی برای حضور در مراسم سخنرانی تأکید کرد و افزود: مراسم سخنرانی در صورت اجرا باید در فضای آزاد و با رعایت پروتکل ‌های بهداشتی انجام شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار