اعلام نحوه برگزاری مراسم ۲۲ بهمن تا روز‌های آینده

تهران (پانا) - رئیس ستاد مرکزی دهه فجر کشور گفت با مشورت کامل نهاد‌ها و دستگاه‌های مختلف و در هماهنگی کامل با ستاد ملی مقابله با کرونا در روز‌های آینده درباره نحوه برپایی مراسم ۲۲ بهمن به جمع‌بندی می‌رسیم.

کد مطلب: ۱۲۵۲۹۸۵
لینک کوتاه کپی شد
اعلام نحوه برگزاری مراسم ۲۲ بهمن تا روز‌های آینده

به گزارش روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، سیدنظام‌الدین موسوی با تشکر از مردم درخصوص برگزاری مراسم‌های بزرگداشت 12 بهمن در سراسر کشور، افزود: به حمد خدا سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی(ره) به میهن، روز گذشته با نشاط و صلابت و با حفظ و رعایت شیوه نامه های بهداشتی در سراسر کشور برگزار شد.

وی درخصوص نحوه برگزاری مراسم‌های ایام الله دهه فجر به ویژه راهپیمایی و مراسم بزرگداشت 22 بهمن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، گفت: در شورای هماهنگی، تبلیغات اسلامی و ستاد دهه فجر انقلاب به عنوان متولی رسمی برگزاری مراسم‌های ملی و انقلابی از مدت‌ها پیش با شکل‌دهی کمیته‌های 25گانه که نهادهای مختلف در آن حضور دارند با مشورت از هیات‌های اندیشه‌ورز، ابعاد مختلف برگزاری مراسم‌ها را بررسی کردیم و برای راهپیمایی 22 بهمن هم نقشه راه متفاوتی در نظر گرفته‌ایم.

موسوی افزود: با مشورت کامل با نهادها و دستگاه‌های مختلف و با هماهنگی کامل با ستاد ملی مقابله با کرونا در روزهای آینده درخصوص نحوه برگزاری مراسم به جمع‌بندی می‌رسیم و از طریق رسانه‌های رسمی اعلام خواهیم کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار