مدیرکل آموزش و پرورش فارس:

به دنبال تحقق عدالت آموزشی به وسیله ظرفیت تشکل‌های دانش‌آموزی هستیم

شیراز (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: عدالت آموزشی را باید به وسیله آسیب شناسی و مطالبه گری اعضا و نمایندگان  تشکل های دانش آموزی شروع کنیم و به سرانجام برسانیم.

کد مطلب: ۱۲۵۱۶۷۹
لینک کوتاه کپی شد
به دنبال تحقق عدالت آموزشی به وسیله ظرفیت تشکل‌های دانش‌آموزی هستیم

محمد خلیل عسکری در جمع نمایندگان تشکل‌های دانش‌آموزی فارس گفت: خوشبختانه امروز دانش‌آموزانی فهیم و آگاه و خلاق را در جامعه میبینیم که در تراز انقلاب و مشغول تمدن‌سازی هستند.
مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: دانش‌آموزانی علاقه‌مند به انقلاب، عدالت‌جو و عدالت‌خواه و وطن‌دوستی را می‌بینیم که محصول زحمات شبانه‌روزی معلمان سرزمینمان هستند.
عسکری گفت: با ظرفیت‌های متنوع و مختلفی که در دانش‌آموزان وجود دارد مشاورهای دانش‌آموزی مدیر کل در موضوعات مختلف را انتخاب خواهیم کرد تا سیستم تعلیم و تربیت را ارتقا و رشد دهیم.
وی گفت: می‌خواهیم بدون مرزبندی مکتب شهید سلیمانی را در دانش‌آموزان پرورش دهیم تا پیاده‌سازی سندتحول بنیادین را آسان کنیم.
مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: سواد رسانه برای ما بسیار اهمیت دارد و هیچ کس مثل دانش‌آموزان نمی‌تواند در این سواد رسانه‌ای و جنگ نرم ایفاگر نقش باشد.
عسکری گفت: عدالت آموزشی را باید به وسیله آسیب‌شناسی و مطالبه‌گری دانش‌آموزان شروع کنیم و به سرانجام برسانیم.
وی گفت: انتظار ما از دانش‌آموزان این است که مسیر برنامه‌های دهه فجر پیش‌رو را با ارایه برنامه‌های نو و خلاقانه پیش ببرند و فضای مجازی را در این خصوص و این ایام به دست بگیرند.
وی گفت: احیای اردوهای تربیتی را که می‌دانیم نقش پررنگی در اندیشه‌های مذهبی دانش‌آموزان دارد در دستور کار قرار داده‌ا‌یم.
مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: به دنبال تخصیص میزگردهایی در صدا و سیما برای شنیدان صدای دانش‌آموزان و پی‌گیری مطالبات آنان هستیم.
عسکری گفت: با بنیاد نخبگان نیز تفاهم‌نامه‌هایی برای حمایت از دانش‌آموزان استان در المپیاد و جشنواره‌های علمی نیز امضا کرده‌ایم.

مشاور مدیرکل آموزش و پرورش فارس در امور جوانان نیز گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی دانش‌آموزان را افسران جنگ نرم می‌داند زیرا که از ظرفیت بی‌نظیر این نسل باخبر هستند.
مرتضی کریمی گفت: بیانیه گام دوم انقلاب بیانیه شدن‌ها است و باید از ظرفیت عظیم و بی‌نظیر جوانان در راستای حل مشکلات کشور استفاده کرد.
کریمی گفت: ایمان داریم همانطور که جنگ و انقلاب را جوانان مدیریت کردند عرصه‌های مختلف کشور را نیز می‌توان به دست دانش‌آموزان ساخت.

در این نشست نمایندگان تشکل‌های پیشتازان سازمان دانش‌آموزی، شورای دانش‌آموزی، بسیج دانش‌آموزی و اتحادیه انجمن‌های اسلامی به بیان طرح‌ها، پیشنهادها و چالش‌های پیش‌روی دانش‌آموزان پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار