بازدید کارشناسان حقوقی ادارات کل نوسازی مدارس استان‌های کشور از سازمان اسناد و کتابخانه ملی

تهران (پانا) - کارشناسان حقوقی ادارات کل نوسازی مدارس استان‌های کشور از بخش‌های مختلف سازمان اسناد و کتابخانه ملی بازدید کردند.

کد مطلب: ۱۲۵۱۰۶۹
لینک کوتاه کپی شد
بازدید کارشناسان حقوقی ادارات کل نوسازی مدارس استان‌های کشور از سازمان اسناد و کتابخانه ملی

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، کارشناسان حقوقی ادارات کل نوسازی مدارس استان‌های کشور، در حاشیه برگزاری گردهمایی سراسری، از سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران بازدید کردند.

این بازدید با هدف آشنایی کارشناسان حوقی استان‌ها به عنوان دبیران کارگروه مدیریت اسناد ادارات کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، با فعالیت‌های مختلف سازمان اسناد و کتابخانه ملی برگزار شد و طی جلسه‌ای با مدیرکل اطلاع رسانی و خدمات آرشیوی سازمان اسناد و کتابخانه ملی نظرات، پیشنهادات و دغدغه‌های خود را در خصوص توجه به بایگانی‌ها، استانداردسازی فرایندهای شناساسایی، انتقال، نگهداری و اطلاع‌رسانی اسناد سازمان نوسازی مدارس در مواقع نیاز مطرح کردند.

طی این فرایند کارشناسان حقوقی ادارات کل نوسازی ،توسعه و تجهیزمدارس استان از بخش‌های مختلف سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران در آرشیو ملی از حوزه های ارزشیابی، ضدعفونی، گندزدایی، حفاظت ومرمت، تنظیم و توصیف، اطلاع رسانی و خدمات آرشیوی و مخازن نگهداری اسناد بازدید کردند.

سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در راستای اجرای قانون و مقررات اسناد از سال 1379 با سازمان اسناد ملی در ارتباط می باشد؛ و در سال گذشته با تعیین تکلیف بایگانی‌های راکد خود در واحدهای استانی و ستادی، ضمن انتقال اسناد ارزشمند خود به آرشیو ملی تجربیات قریب به پنج دهه فعالیت های عمرانی خود در ساخت وتجهیز مدارس و مراکز آموزشی کشور را برای انتقال به نسل های آینده به اشتراک گذاشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار