مدیر آموزش و پرورش رودهن:

پذیرش مقالات آموزش و پرورش رودهن در فراخوان مقالات کاربردی

رودهن (پانا) - مدیر آموزش و پرورش رودهن از پذیرش مقالات این اداره در طرح فراخوان مقالات کاربردی پیرامون سیاست‌های چهارده گانه راهبردی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۵۰۵۴۷
لینک کوتاه کپی شد
پذیرش مقالات آموزش و پرورش رودهن در فراخوان مقالات کاربردی

زهرا رستمی مدیر آموزش و پرورش رودهن در گفت و گو با پانا گفت: با تلاش و همت همکاران فرهیخته و پژوهشگر منطقه، مقاله شورای تحقیقات اداره آموزش و پرورش منطقه رودهن با عنوان "بایسته‌های آموزش مجازی در ترویج انس با قرآن کریم" و مقاله قدیر قدیری علمداری و علی اصغر عنایتی از فرهنگیان رودهن، با "عنوان تأثیر بهداشت روانی و رضایت شغلی بر تقویت نگرش انسانی به زندگی سالم" در فراخوان مقالات کاربردی پیرامون سیاست های چهارده گانه راهبری آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در آذرماه و دی‌ماه ۱۴۰۰ جهت ارائه به صورت پوستر مورد پذیرش قرار گرفت و گواهی ارائه پوستر مقاله به همکاران اعطا خواهد شد.

وی بیان کرد: دعوت و تشویق عموم مردم جامعه به سوی آشنایی و انس با قرآن به تلاش همه جانبه مسئولان و فعالان جامعه قرآنی کشور نیاز دارد، با توجه به رشد روزافزون وسایل ارتباط جمعی، گسترش و توسعه روابط انسان‌ها بدون هیچ محدودیتی، فراتر از زمان و مکان رو به افزایش است. از این رو لازم است تا آموزه‌های قرآن کریم نیز بیش از گذشته مورد توجه قرار گرفته و بتواند در فضای مجازی پاسخ‌گوی نیازهای نسل امروز باشد.

رستمی گفت: از طرفی دیگر مشاغل بخش مهمی از زندگی انسانها هستند. اشتغال به کار همراه با ایجاد یک منبع درآمد به افراد کمک می کند تا خواسته های شخصی خود را برآورده ساخته، شبکه های اجتماعی تشکیل داده و به جامعه خدمت کنند. اما گاهی به علت عوامل متعدد در محیط کار از جمله درخواست‌های مختلف، فشار برای انجام سریع کار، انتظارات همکاران، دیر رسیدن به سر کار و غیره عواملی هستند که می توانند فرد را در معرض استرس قرار دهد.

وی اظهار کرد: تحقیق و پژوهش باید در بین فرهنگیان‌در زمینه‌های مختلف گسترش یابد، فرهنگ‌ مطالعه و بررسی مسائل تربیتی و اجتماعی توسط فرهنگیان و در بین آن‌ها تبدیل به یک ضرورت و الزام شود، کسی که در عرصه تعلیم و تربیت فعال است باید مطالعات گسترده و به روز داشته باشد و اهل موشکافی و پژوهش باشد.

مدیر آموزش و پرورش رودهن تصریح کرد: شورای پژوهش آموزش و پرورش رودهن به صورت مستمر و جدی پیگیر فعالیت‌های تحقیقی و پژوهشی فرهنگیان در سطح منطقه است و بازخورد‌های لازم را ارائه می‌کند تا ضمن گسترش این فعالیت‌ها، این همکاران مورد تشویق قرار گرفته و انگیزه پژوهشی و تحلیل‌گر خود را از دست ندهند.

خبرنگاردانش‌آموز: سبحان زاهدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار