مادرانی که در آموزش و پرورش، معلم می‌شوند

رودهن(پانا) - مدیر آموزش و پرورش رودهن در مراسم تقدیر از بانوان آموزش و‌ پرورش رودهن، تلفیق نقش مادر، زن و معلم را در بین بانوان شاغل آموزش و پرورش به وضوح قابل مشاهده و قابل تقدیر دانست و آن‌ها را در واقع "مادرانی که معلم می‌شوند"، نامید.

کد مطلب: ۱۲۵۰۴۷۱
لینک کوتاه کپی شد
مادرانی که  در آموزش و پرورش، معلم می‌شوند

به مناسبت ولادت حضرت زهرا(س) و روز زن در سالن پژوهش‌سرای آموزش و پرورش رودهن از بانوان شاغل اداری، با حضور زهرا رستمی مدیر و کارشناسان آموزش و پرورش منطقه تجلیل و تقدیر صورت گرفت.

زهرا رستمی در این مراسم بیان کرد: حضرت زهرا(س) اسوه تمام بانوان جهان است. او الگویی بی‌بدیل از یک زن برای تمام اعصار است.

وی در ادامه مطرح کرد: زنان باید مورد توجه خاص و ویژه قرار بگیرند چراکه آن‌ها بانی و مسئول واقعی اداره یک جامعه هستند از دامان پاک این زنان، مردان و زنانی می‌آیند و کشوری را می‌سازند، بنابراین لازم است بانوان در هر نقشی فعال هستند و حضور دارند به نیاز‌ها و دغدغه‌هایشان توسط مسئولین مربوطه توجه و چاره‌اندیشی شود.

رستمی در بخشی از سخنانش خاطر‌نشان کرد: زنان و مادران که در آموزش و پرورش نقش معلم و فعال عرصه تعلیم و تربیت را ایفا می‌کنند دارای نقشی بسیار حساس‌تر هستند و باید به نیاز‌ها و مشکلات‌شان بیشتر توجه شود چون آن‌ها همانند مادری کردن در خانه و برای فرزندان خودشان، در مدرسه مادری را در کلاس درس برای فرزندان جامعه انجام‌ می‌دهند، چیزی که بی‌شک شایسته تقدیری بسیار بزرگ‌ است.

وی در تکمیل صحبت‌هایش به این امر اشاره کرد: که تقدیر از زنان نباید منحصر به یک روز خاص و در یک چارچوب معین دانست زنان نبض تپنده‌ای برای حرکت رو به جلوی یک‌ کشور هستند، زمینه‌های شادی و انگیزشی را تا جایی که در توان است باید برای آنها ایجاد کرد تا اعتلای تربیتی تمام فرزندان یک جامعه چه در خانه و چه مدرسه به خوبی و در حد کمال انجام شود.

در پایان این مراسم پروین گشتاسبی کارشناس امور بانوان اموزش و پرورش رودهن تصریح کرد: بانوان شاغل در آموزش و پرورش به نسبت زنان شاغل دیگر جامعه به جهت ارتباط متقابل بیشتری که با بچه‌ها دارند، جا دارد که بیشتر از طرف نهادها کشوری مورد توجه قرار بگیرند تا وقتی که در کلاس‌ها و در ارتباط با دانش‌‌‌آموز قرار می‌گیرد درگیر دغدغه‌های معمول و رایج زندگی اجتماعی تا حدی که در دایره اختیارات مسئولین هست، نباشند.

در انتهای مراسم از بانوان شاغل اداری آموزش و پرورش رودهن تقدیر و تشکر به عمل آمد .

خبرنگار: سبحان‌زاهدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار