مدیرکل آموزش و پرورش فارس:

برنامه‌های دهه فجر باید به بینش انقلابی دانش‌آموزان عمق دهد

شیراز (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش فارس، از نواختن زنگ انقلاب در تمامی مدارس استان در روز سه شنبه ۱۲ بهمن همزمان با ورود تاریخی حضرت امام (ره) به میهن اسلامی، خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۵۰۰۳۲
لینک کوتاه کپی شد
برنامه‌های دهه فجر باید به بینش انقلابی دانش‌آموزان عمق دهد

محمد خلیل عسکری در جمع اعضای کمیته دانش‌آموزی و فرهنگیان ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی فارس گفت: باید در تدوین برنامه‌های دهه فجر به گونه‌ای عمل کنیم که بینش دانش‌آموزان نسل جدید درباره انقلاب عمیق شود.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: روح و فحوای تمامی برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی ضمن توجه به برش استانی نقشه مهندسی کشور باید برگرفته از سند تحول بنیادین و بیانیه گام دوم انقلاب باشد.

عسکری گفت: اعتقاد داریم در اجرای برنامه‌ها ضمن حفظ ِآرمان‌ها باید نوآوری‌هایی نیز داشته باشیم.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: استفاده از ظرفیت دانش آموزان و فرهنگیان جوان نیز می تواند به کیفیت بخشی اجرای برنامه ها دهه فجر کمک کند.

وی گفت: باید با تلقی فضای مجازی به عنوان یک فرصت بخشی از برنامه های مهم خود را در این حوزه اجرا کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: مکتب شهید سلیمانی به عنوان یک مدرسه درس آموز نیز باید در تمام فعالیت های پرورشی به عنوان یک محور مد نظر قرار گیرد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش فارس نیز در این جلسه گفت: می خواهیم در دهه فجرتاریخ انقلاب را برای بصیرت افزایی و تبیین رخدادها با ابزارهای متفاوت برای دانش آموزان تشریح کنیم.

جهانبخش بانشی گفت: اعتقاد داریم تمامی برنامه های دهه فجر باید مدرسه محور باشد تا قلب و روح دانش آموزان را مورد هدف قرار دهد.

وی گفت: برگزاری همایش‌ها و پویش‌ها در کنار برگزاری سلسله نشست‌های گفتمانی با حضور خانواده معظم شهدا از دیگر برنامه‌های آموزش و پرورش فارس است.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش فارس گفت: دهه فجر را ما بزرگترین جشن دینی و ملی کشورمان می‌دانیم که این ایام مبارک فرصت بزرگی برای دشمن شناسی نیز است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار