برگزاری جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت در قم

قم (پانا) - جشنواره «اسوه‌های صبر و مقاومت» امروز در جامعه الزهرا‌(س) قم برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۴۹۹۰۳
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت در قم

نهمین جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت و تجلیل از خانواده‌های بانوان شهیده استان قم امروز در سالن بیداری اسلامی جامعه الزهرا (س) قم برگزار شد.

در این مراسم، «شکیبافر» از اساتید جامعه الزهرا (س) به بیان فضائل و خصوصیات حضرت زهرا (س) و لزوم الگو گیری از این بانوی بزرگوار در سبک زندگی اسلامی و تربیت فرزندان صالح پرداخت.

در ادامه، حجت الاسلام «علی لقمانپور» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم در سخنانی، با تبریک سالروز میلاد حضرت زهرا (س) اظهار داشت: شایسته است سبک زندگی حضرت زهرا (س) و دفاع آن حضرت از حریم ولایت، بیش از پیش در جامعه بازگو شود.

در این مراسم، از شناسنامه هویتی بانوی شهیده «زهرا استادیان خانی» از شهدای بمباران هوایی قم در فروردین سال ۶۷، با حضور اعضای خانواده شهیده رونمایی شد.

همچنین خانواده‌های دارای چند شهید، شهیدانی از فاجعه خونین مکه، حملات تروریستی پژاک، شهدای اتباع و شهدای کودک تجلیل شدند.

اجرای گروه سرود، مسابقه حضوری و مدیحه سرایی به مناسبت ایام میلاد نیز از بخش‌های نهمین جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت در قم بود و به مناسبت روز مادر، شاخه‌های گل به مقدم مادران والامقام شهدا تقدیم شد.

در مراسم فوق حجت‌الاسلام «حسن هنرمند» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قم، «صدیقه صدیق تقی زاده» مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قم، حجت الاسلام «برزو» معاون تبلیغ جامعه الزهرا، نماینده اداره کل ثبت احوال استان و جمعی از خانواده‌های معظم شهدا حضور داشتند.

دانش آموز خبرنگار: فاطمه موسوی سلیم

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار