مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران :

اجرای کامل طرح ملی نماد در شهرستان‌های استان تهران

تهران (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران از اجرای کامل طرح ملی نماد در شهرستان‌های پاکدشت، شهرقدس، پردیس، پیشوا و کهریزک خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۴۹۸۶۱
لینک کوتاه کپی شد
اجرای کامل طرح ملی نماد در شهرستان‌های استان تهران

به گزارش اداره روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، سید مجتبی هاشمی ضمن اشاره به صدور ابلاغ اجرای طرح به مناطق مجری، نقش روسای ادارت آموزش و پرورش را در اجرای صحیح و دقیق این طرح بسیار مهم و حساس دانست و گفت: نظام شناسائی و غربالگری دانش‌آموزان از طریق سامانه نماد به عنوان یکی از ابزارهای مهم و موثر در زمینه مداخلات موثر و به موقع و ارجاع دانش‌‎آموزان است.

وی به نقش مهم و موثر مشاوران در این زمینه اشاره کرد و افزود: با استقرار کامل اجرای طرح در این مناطق، سازوکار برنامه‌های مشترک دستگاه‌های عضو ائتلاف از طریق روسای ادارات در شورای آموزش و پرورش مناطق با جدیت پیگیری شود.

هاشمی ضمن تقدیر از تصویب و ابلاغ سند نظام جامع راهنمائی و مشاوره، اجرای سند نظام جامع، راهنمائی و مشاوره را گام بسیار مهم و موثر در ارتقاء سطح خدمات مشاوره‌ای در مدارس و مراکز مشاوره دانست و از نتایج آن در کوتاه مدت به ارتقاء سلامت روانی،اجتماعی دانش‌آموزان و شاخص‌های تربیتی و تحصیلی در مدارس اشاره کرد، و ادامه داد: خط ملی نماد (1570) شهرستان های استان تهران راه‌اندازی شد.

مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران بیان کرد: کارشناسان این مرکز روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 صبح الی 18 در محل دفتر نماد و مرکز مشاوره استان مستقر بوده و آماده پاسخگوئی به تماس‌ها و سوالات مخاطبان و ارائه خدمات مشاوره‌ غیرحضوری و تلفنی هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار