معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران:

اهدای داوطلبانه خون توسط همکاران اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران

تهران (پانا) - در راستای ترویج فرهنگ ایثار و کمک به هم‌نوع در شرایط کرونا و با شعار اهدای خون و اهدای زندگی، با استقرار پایگاه سیار انتقال خون در سالن ولایت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، این امر خداپسندانه با استقبال همکاران اداری انجام شد.

کد مطلب: ۱۲۵۱۷۰۳
لینک کوتاه کپی شد
اهدای داوطلبانه خون توسط همکاران اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، الهه حسن پور در این رابطه بیان کرد: همه‌گیری جهانی بیماری کرونای جدید به صورت گسترده‌ای فعالیت‌های مختلف را مختل کرده است. یکی از این فعالیت‌ها که در تأمین سلامت جامعه نیز دخالت دارد، اهدای خون استف این در حالی است که کشور به جهت تامین ذخیره‌ خونی موردنیاز برای نجات جان بیماران، هم‌چنان به اهدای خون افراد سالم نیازمند است، در هیمن راستا با همکاری سازمان انتقال خون و با مشارکت داوطلبانه همکاران اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران صورت گرفت.

وی در ادامه یکی از مهم‌ترین نکات در انتقال خون را اطمینان از سلامت فرد اهدا کننده خون دانست و افزود: با وجود انجام تمامی آزمایشات طبی لازم برای اطمینان از صحت و سلامت خون اهدایی علاوه بر اینکه خود فرد اهدا کننده از سلامت خود آگاهی پیدا خواهدکرد،از انتقال ناخواسته بیماری از اهدا کننده به گیرنده خون نیز جلوگیری خواهدشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار