بازدید رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی از مسابقات کشوری فوتسال دانش‌آموزان با نیاز ویژه

تهران(پانا) - رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی شهرستان‌های استان تهران از مسابقات ورزشی غیرحضوری دانش‌آموزان با نیازهای ویژه کشور در شهرری بازدید کرد.

کد مطلب: ۱۲۵۱۹۸۸
لینک کوتاه کپی شد
بازدید رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی از مسابقات کشوری فوتسال دانش‌آموزان با نیاز ویژه

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، عبدالرضا دژن با حضور در سالن ورزشی علی بن ابیطالب (ع) آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری از روند برگزاری مسابقات کشوری فوتسال دانش‌آموزان با نیازهای ویژه بازدید کرد.

وی از تلاش مدیران و مربیان توانمند تربیت بدنی مدارس استثنایی در راستای ارائه خدمات آموزشی، حمایتی و آماده سازی دانش‌آموزان و مقدمات اجرای این مسابقات قدردانی کرد و گفت: اگر ورزش بخشی از زندگی ما شود و در سبک زندگی ما جایگاه خود را پیدا کند، آثار ارزشمندی برای ما خواهد داشت و در جامعه‌ای که استرس بخش جدایی‌ناپذیر زندگی است، باعث می‌شود کمتر دچار استرس شویم.

دژن تصریح کرد: امیدواریم شرایطی فراهم شود که با برگزاری مسابقات قهرمانی کشور و با شناسایی استعدادهای جدید دوباره این رشته را فعال و در سطح کشوری مطرح کنیم.

وی با بیان اینکه در دو سال گذشته به دلیل شیوع کرونا امکان برگزاری مسابقات به صورت حضوری فراهم نشده است، گفت: در سال تحصیلی جاری تصمیم گرفته شد این مسابقات به صورت غیرحضوری برگزار شود.

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی شهرستان‌های استان تهران افزود: برگزاری مسابقات ورزشی ضمن کمک به توسعه ورزش و نهادینه شدن آن در بین دانش‌آموزان، موجب ارتقای آمادگی جسمانی و مهارت‌های زندگی آنان شده و از معلولیت‌های ثانویه جلوگیری می‌کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار