رئیس اداره آموزش وپرورش استثنایی چهارمحال و بختیاری خبر داد:

رشد چشمگیر ارائه خدمات حمایتی به دانش‌آموزان با نیازهای ویژه

شهرکرد(پانا) -  رئیس اداره آموزش وپرورش استثنایی استان از رشد 62 درصدی ارائه خدمات حمایتی برای دانش‌آموزان با نیازهای ویژه استان چهارمحال و بختیاری در سال تحصیلی 1401-1400 خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۷۰۴۴۸
لینک کوتاه کپی شد
رشد چشمگیر ارائه خدمات حمایتی به دانش‌آموزان با نیازهای ویژه

عباس داوطلب اعلام داشت؛ در سال تحصیلی جاری در طرح خدمات حمایتی 326پرونده از خدمات درمانی دانش آموزان از سوی مدارس استثنایی استان به این اداره ارسال گردیدکه پس از بررسی دقیق مدارک و مستندات، 242پرونده واجد شرایط به سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور ارسال شد و با تأیید حداکثری مبلغ 2110میلیون ریال به حساب دانش آموزان واریز شد.

داوطلب در ادامه افزود؛ از ویژگیهای طرح خدمات حمایتی امسال افزایش میزان پرداختی به دانش آموزان از یک هزار و 300 میلیون ریال به 2هزار و 110میلیون ریال است که نسبت به سال گذشته با رشد 62درصدی، همراه بوده است.

وی با اشاره به افزایش پرونده های ارسالی نسبت به سال گذشته ، اظهار داشت: با رایزنی ها و پیگیری های صورت گرفته سرانه استان نیز از 600میلیون ریال به 2هزار و 110 میلیون ریال افزایش داشته است.

گفتنی است به منظور دستیابی کودکان و دانش آموزان با نیازهای ویژه به خدمات و امکانات مختلف و مورد نیاز، در قالب طرح خدمات حمایتی نسبت به پرداخت کمک هزینه های درمانی ، دارویی ، جراحی ، پاراکلینیک ، خدمات دندان پزشکی ، خرید وسایل توان بخشی و ... از سوی سازمان آموزش و پرورش استثنایی اقدام می شود.

خبرنگار دانش آموز: سارا اشگرف

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار