سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس‌جمهوری:

علی‌رغم کاستی‌ها مردم در ۲۲ بهمن یکپارچه حاضر شوند

کاشمر(پانا)- معاون پارلمانی رئیس‌جمهوری در جمع نخبگان کاشمری گفت علی‌رغم کاستی‌ها و کمبود‌ها مردم در ۲۲ بهمن یکپارچه حاضر شوند.

کد مطلب: ۱۲۴۹۵۱۳
لینک کوتاه کپی شد
علی‌رغم کاستی‌ها مردم در ۲۲ بهمن یکپارچه حاضر شوند

سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور در هم اندیشی نخبگان و منتخبین اقشار ترشیز بزرگ ضمن گرامیداشت نام و یاد این نماینده پرشور مردم در مجلس گفت: آرامگاه شهید مدرس خودش جاذبه دارد که همه را به سوی خود جذب می کند.
وی در ادامه گفت: در اولین روز بهمن ماه هستیم انشالله همّت کنید که امسال ۲۲ بهمن با شکوه تر برگزار بشود، و می دانیم دشمنان می‌خواهند با که مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم را از پا در آورده، کوتاه بیایند و تسلیم بشوند در برابر غرب، ولی الحمدالله با این گشایش هایی که در حال انجام است ما داریم از این مراحل عبور می کنیم خود غربی ها و آمریکایی ها اعتراف می کنند و خودشان فهمیده اند که نمی توانند کاری انجام بدهند.

وی افزود: اینکه ما باید علی رغم کاستی ها، کمبود ها و مشکلاتی که در کشور است انسجام و یکپارچگی خودمان را مجدد نشان دهیم، همینطور که حضرت آقا فرمودند، برخی از نظرسنجی هایی که به مراکز نظرسنجی غرب ارائه می کنند این موارد با واقعیت های جامعه ما تطابُق ندارد، واقعیت جامعه ما مردمی هستند که در تشیع جنازه‌ سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی با آن جمعیت های میلیونی در ایران، عراق و در بقیه نقاط کشور شرکت کردند.

خبرنگار: ابوالفضل مودب

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار