معاون استاندار خراسان:

استفاده از توانمندی‌های نخبگان باعث شکوفایی بیشتر منطقه کاشمر است

کاشمر(پانا)- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت شناسایی توانمندی‌های شهرستان به ویژه توانایی‌های منابع انسانی و استفاده از نخبگان باعث شکوفایی هر چه بیشتر منطقه کاشمر می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۵۲۲۹۴
لینک کوتاه کپی شد
استفاده از توانمندی‌های نخبگان باعث شکوفایی بیشتر منطقه کاشمر است

سید هادی طباطبایی، معاون استاندار در جلسه معارفه فرماندار شهرستان کاشمر گفت: سردار دلها حاج قاسم سلیمانی فرمودند اگر بخواهیم شهید شویم، باید شهید زندگی کنیم و کسی که تصمیم دارد مدیر نظام اسلامی باشد شرط آن این بوده که مسلمان باشد و ما در نظام انقلاب اسلامی باید دنبال مدیرانی باشیم که مسلمان باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی خراسان رضوی تاکید کرد: باید پاکدستی، مردمی و خادم و نوکر مردم بودن باید از خصوصیات تک تک مدیران باشد و انقلاب اسلامی ایران، نظام دیکتاتوری و مادی را ساقط کرد تا نظام الهی و ارزشی حاکم شود.

وی گفت: مشکلات و بوروکراسی اداری باید به نفع مردم برطرف و امور برای مردم آسان شود و مدیران باید عدالت محور و فساد ستیز باشند و ما در استانداری خراسان رضوی سعی کردیم که انسان های شایسته برای فرمانداری های شهرستان انتخاب کنیم.

طباطبایی گفت: فرماندار جدید کاشمر باید برنامه های کاربردی برای رشد و توسعه شهرستان به کار داشته باشد و شناسایی توانمندی‌های شهرستان به ویژه توانایی های منابع انسانی و استفاده از نخبگان باعث شکوفایی بیشتر کاشمر منطقه می شود.

و در پایان از زحمات مسلم ساقی فرماندار پیشین کاشمر تقدیر به عمل آمد و امیر دایی صراف به عنوان بیست و دومین فرماندار کاشمر پس از انقلاب معرفی شد.

این مراسم معارفه فرماندار کاشمر در جلسه ای با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی، امام جمعه شهرستان و مسئولین نهاد های مختلف استان و شهرستان در تالار همایش فرمانداری برگزار شد .

خبرنگار: ابوالفضل مودب

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار