دوره‌های آموزشی ویژه خبرنگاران پانا برگزار می‌شود 

بوشهر(پانا) - مشاور جوان استاندار بوشهر گفت  برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه خبرنگاران پانا و انجام فعالیت‌های آموزشی بر میزان سطح آگاهی و شناخت دانش آموزان می‌افزاید و با ایجاد فضای مناسب دینی ، فرهنگی و اجتماعی استعدادهای نهفته آنان شکوفا می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۴۷۳۵۳
لینک کوتاه کپی شد
دوره‌های آموزشی ویژه خبرنگاران پانا برگزار می‌شود 

علیرضا تقوی نیا مشاور جوان استاندار بوشهر و هیئت همراه در بازدید از خبرگزاری پانا استان بوشهر اظهار کرد: خبرگزاری پانا به عنوان پایه درسی خبر ، حرفه ای شدن در عکاسی تجربه و تحلیل مسایل روز در سطوح مختلف برای هر دانش آموز به شمار می آید.

او گفت: برگزاری دوره های آموزشی ویژه خبرنگاران پانا، انجام فعالیت های آموزشی بر میزان سطح آگاهی و شناخت دانش آموزان می افزاید و با ایجاد فضای مناسب دینی، فرهنگی و اجتماعی استعدادهای نهفته آنان شکوفا می شود .

تقوی نیا خاطر نشان کرد: خبرنگاران پانا با حضور و مشارکت در مراسم عبادی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی بر دانسته های خود می افزایند . آنان آنچه را یاد می گیرند با روش و رویه هدفمند در قالب خبر و عکس به مخاطبان ارایه می دهند.

عبدالحسین صادقی مسئول خبرگزاری پانا استان بوشهر اظهار کرد: خبرگزاری پانا بعنوان یک رسانه قوی و مورد اعتماد متولیان آموزش و پرورش ، والدین و فرهنگیان است که می تواند نقش مهمی در تربیت، آگاهی دادن و مهارت اجتماعی دانش آموزان ایفا کند.

او گفت: اساس کار در خبرگزاری پانا برنامه محور است . مخاطبان پانا دانش آموزان، والدین، فرهنگیان، سازمانها و نهادها و اداره های شهرستانها و مناطق استان هستند . با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته با اداره های آموزش و پرورش بر پر محتوا بودن خبرها با رعایت دقت ، صحت و سرعت بسیار تاکید شده است. بطوریکه ما شاهد اخبار به روز و همچنین عکس های با کیفیت از برنامه ها و فعالیت های متنوع در سطح شهرستانها و مناطق هستیم .

صادقی گفت: یکی از برنامه های اجرایی در خبرگزاری پانا، آموزش دانش آموزان خبرنگار با همکاری خبرگزاری پانا کشور است .که هدف آن تامین خبرنگاران توانمند با دانش و مهارت لازم از بین دانش آموزان مدارس و فرهنگیان است .

صادقی افزود : در همین راستا بسته تحولی سازمان دانش آموزی با عنوان هر دانش آموز یک نقش اجتماعی اجرا می شود که این مهم در جذب، ساماندهی خبرنگاران دانش آموز، ارتقای سواد رسانه ای و توانمند سازی آنان بسیار تاثیر گذار است .

صادقی تصریح کرد: پانا برگزاری دوره آموزش خبرنگاری برای دانش آموزان دختر و پسر دوره دوم ابتدایی ( چهارم ، پنجم و ششم و دانش آموزان دختر و پسر دوره متوسطه اول و دوم را در بهمن ماه سال جاری پیش بینی کرده است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار