برگزاری کارگاه آموزشی مربیان پیشتاز آموزش و پرورش ناحیه7 مشهد

مشهد (پانا) - کارگاه آموزشی مربیان پیشتاز اداره آموزش و پرورش ناحیه 7 مشهد مقدس در کانون فرهنگی و تربیتی ولیعصر برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۴۶۸۵۰
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری کارگاه آموزشی مربیان پیشتاز آموزش و پرورش ناحیه7 مشهد

حمید زنگنه، کارشناس مسئول اردوها و فعالیت های فوق برنامه اداره آموزش و پرورش ناحیه7 مشهد مقدس از برگزاری کارگاه آموزشی مربیان پیشتاز این ناحیه به صورت حضوری خبر داد.

حمید زنگنه در گفت و گو با پانا اظهار کرد: دوره تربیت مدرس با حضور چهار مدرس استانی با ارائه آموزش هایی در موضوع نظام جمع، کمک های اولیه و گره ها با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

وی ادامه داد: هدف و رسالت اصلی سازمان دانش آموزی، تربیت و تعمیم بخشی دو واژه خودآموزی و هم آموزی است. تربیت نیروی انسانی با انگیزه از ارزشمندترین سرمایه‌های سازمان دانش آموزی است و هیچ فعالیت و پیامی به دانش آموز نخواهد رسید و در وجود وی نهادینه نخواهد شد مگر اینکه مربیان بدان اهتمام ورزند.

کارشناس مسئول اردوها و فعالیت های فوق برنامه افزود: برنامه ریزی شده که بعد از فصل امتحانات این دوره ها برای یاور مربیان هم برگزار شود و پس از برگزاری این دوره ها و آزمون های عملی به همکاران گواهی حضور اعطا شود و 8 ساعت ضمن خدمت صادر خواهد شد.

در اولین روز از برگزاری این کارگاه، غلامرضا حیدری معاون سازمان دانش آموزی استان خراسان رضوی به همراه احمدیان سرپرست معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش ناحیه 7 بازدید کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار