محمود زاده در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان:

دستگاه تعلیم و تربیت رکن اصلی تمدن‌سازی در بیانیه گام دوم انقلاب است

زاهدان (پانا) - معاون وزیر و رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش گفت نیروی انسانی بزرگترین سرمایه کشور و دستگاه تعلیم و تربیت رکن اصلی تمدن‌سازی در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است.

کد مطلب: ۱۲۴۶۴۲۷
لینک کوتاه کپی شد

احمد محمودزاده در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل آموزش و پرورش استان اظهار کرد: سند تحول بنیادین نقشه راه آموزش و پرورش و نسخه شفابخش دستگاه تعلیم و تربیت است که با اجرای آن اهداف متعالی بیانیه گام دوم و رسیدن به تمدن نوین اسلامی محقق خواهد شد.

وی افزود: هدف غایی سند تحول بنیادین، تربیت نیروی انسانی تمام ساحتی با برجستگی های علمی، اعتقادی و اخلاقی است که به مراتبی از حیات طیبه دست یافته و در تراز انقلاب اسلامی است.

وی تصریح کرد: بنا به تعبیر مقام معظم رهبری، سردار سلیمانی محصول تمام ساحتی آموزش و پرورش است.

محمودزاده ادامه داد: با الگوپذیری از این شهید والامقام باید به دنبال تربیت دانش آموزانی شجاع، اندیشمند، ولایتمدار، ولایت پذیر و در تراز انقلاب اسلامی باشیم.

معاون وزیر و رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به شرایط ویژه و مشکلات خاص آموزش و پرورش در سیستان و بلوچستان گفت: در کمیته ویژه‌ای که برای رصد و حل مشکلات این استان در وزارت آموزش و پرورش ایجاد شده است قطعا پیگیر من مسائل و مشکلات موجود هستیم.

وی بر ارتقای نشانگرهای ارزشیابی تاکید کرد و ضمن تشکر از رخشانی برای تلاش و خدمات ماندگاری که در آموزش و پرورش انجام داده است، گفت: امیدواریم آقای میرعبدی نیز با استفاده از تجربیات مدیرکل سابق برای ارتقای شاخص‌های مهم مانند سرانه فضای آموزشی و جذب نیروی انسانی با تشکیل کارگروه ویژه تلاش کند.

وی حضور استاندار ویژه سیستان و بلوچستان در جلسات هیات دولت را ظرفیتی مهم برای ارتقای شاخص های آموزشی و تربیتی در این استان عنوان کرد و گفت: باید از همه ظرفیت‌ها برای کیفیت بخشی به آموزش و پرورش استان استفاده شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار