محمودزاده در جمع موسسان مدارس و مراکز غیردولتی سیستان و بلوچستان:

ضرورت اجرای سند تحول بنیادین و تسری رویکرد عدالت تربیتی به مدارس غیردولتی و آموزش از راه دور

زاهدان (پانا) - معاون وزیر و رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش گفت باید به سمت اجرای سند تحول بنیادین و تسری رویکرد عدالت تربیتی به مدارس غیردولتی و آموزش از راه دور حرکت کنیم.

کد مطلب: ۱۲۴۶۴۲۸
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت اجرای سند تحول بنیادین و تسری رویکرد عدالت تربیتی به مدارس غیردولتی و آموزش از راه دور

احمد محمودزاده در نشست با موسسان مدارس و مراکز غیردولتی استان اظهار کرد: افزایش کمیت و کیفیت مدارس غیردولتی از مهمترین اولویت‌های ماست.

وی افزود: سهم مدارس غیردولتی از جمعیت دانش‌آموزی در سیستان و بلوچستان ۶.۵ درصد است و رتبه ۱۳ کشور را داراست در حالی که میانگین کشور ۱۲ درصد است و طبق برنامه باید به ۱۶ درصد برسیم.
محمودزاده مانع زدایی از فعالیت مدارس و مراکز غیردولتی و عدالت محوری را راهبرد اصلی سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی عنوان کرد و گفت: باید به سمت اجرای سند تحول بنیادین و تسری رویکرد عدالت تربیتی به مدارس غیردولتی و آموزش از راه دور حرکت کنیم.

وی از راه اندازی سامانه جدید مدارس و مراکز غیردولتی خبر داد و گفت: با راه اندازی این سامانه شفافیت عملکرد مالی مدارس، شفافیت عملکرد مدارس در پرداخت حقوق پرسنل و شفافیت عملکرد مدارس در پرداخت هزینه‌های مدرسه و تضمین حقوق اولیای دانش آموزان میسر خواهد شد.

محمودزاده رکن اصلی ارتقای کیفیت آموزش و پرورش را نیروی انسانی عنوان کرد و گفت: اگر مدارس از معلمان توانمند و قوی برخوردار باشند، با وجود کمبودهای فراوان از نظر فضا و تجهیزات ارتقای کیفیت آموزشی محقق خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار