سرپرست اداره آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان:

خدمت به جامعه فرهنگیان مایه افتخار و مباهات است

زاهدان (پانا) - سرپرست اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان با بیان اینکه خدمت به جامعه فرهنگیان مایه افتخار و مباهات است، گفت استفاده از ظرفیت همه نخبگان، صاحب نظران، دغدغه‌مندان و دلسوزان در دستور کار آموزش و پرورش استان قرار خواهد داشت.

کد مطلب: ۱۲۴۶۴۲۱
لینک کوتاه کپی شد
خدمت به جامعه فرهنگیان مایه افتخار و مباهات است

حسنعلی میرعبدی در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل آموزش و پرورش استان اظهار کرد: بنا به تعبیر مقام معظم رهبری، آموزش و پرورش بیت الغزل مسائل انقلاب و قاعده نظام است و بر همین اساس همگان به دنبال تحول در این زمینه هستند.

وی با تاکید بر نگاه و رویکرد زیربنایی به آموزش و پرورش، تصریح کرد: هر چه برای آموزش و پرورش هزینه کنیم ضرر نخواهیم کرد بلکه سرمایه گذاری محسوب می‌شود.
مدیرکل آموزش و پرورش استان خاطر نشان کرد: به دنبال این هستیم که علاوه بر داشتن مدرسه صالح، فرزندانی هوشمند، نخبه، ولایتمدار، متعهد و ملتزم به احکام اسلامی و آموزه های وحدانی تربیت کنیم.

میرعبدی با بیان اینکه وظیفه هدایت و راهنمایی آینده سازان میهن برعهده معلمان است، اظهار کرد: معلمان در مقامی والا و شایسته قرار دارند که در آیات و روایات نیز بر این جایگاه و ضرورت تکریم آن تاکید شده است.خدمت به این قشر جامعه برای ما مایه افتخار و مباهات است.

میرعبدی سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری، سند تحول بنیادین و برنامه درسی ملی را سرلوحه کار در آموزش و پرورش استان عنوان کرد و گفت: حل مشکلات جامعه بزرگ فرهنگی، بازنشستگان، نیروهای خرید خدمات و جلب مشارکت فراگیر نهادهای دولتی و مردمی مهمترین اولویت‌های کاری بنده است و هر لحظه به دنبال مطالبات برحق و قانونی همکاران خود خواهم بود.

وی ادامه داد: بهره مندی از افراد مومن انقلابی و پاکدست، توزیع متناسب منابع انسانی از شمال تا جنوب استان، حفظ حرمت و کرامت معلمان، به حداقل رساندن دغدغه های والدین از دیگر اولویت‌های کاری بنده و همکارانم در آموزش و پرورش استان خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار