مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان در مراسم عطرافشانی مزار شهدای زاهدان:

ضرورت ترویج فرهنگ ناب شهید و شهادت در بین نسل نوجوان و جوان

زاهدان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان در مراسم عطرافشانی مزار شهدای زاهدان که به مناسبت روز شهید و شهادت برگزار شد، بر ضرورت ترویج فرهنگ ناب شهادت در میان نسل نوجوان و جوان تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۲۶۳۴۴۶
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت ترویج فرهنگ ناب شهید و شهادت در بین نسل نوجوان و جوان

حسنعلی میرعبدی صبح امروز به همراه تعدادی از همکاران اداره کل، نواحی یک و دو زاهدان به مناسبت گرامیداشت روز شهید و شهادت در مزار شهدای زاهدان حضور یافتند و با آرمان‌های شهدا تجدید میثاق کردند.
میرعبدی در این مراسم ضمن تبریک ولادت حضرت علی اکبر (ع) اظهار کرد: شهدا در این دنیا مقامی شامخ داشتند و در آن دنیا نیز در کنار انبیا و اولیا از مقامی والا برخوردارند.
وی با بیان اینکه شهدا با شهادت خود جامعه را متاثر کردند، افزود: شهدا ارتباط خود را با خداوند تقویت کردند و مقام والای آنان در دنیا و آخرت نتیجه مجاهدت آنان در راه خداست.
مدیرکل آموزش و پرورش استان با اشاره به سیره تربیتی شهید سلیمانی تصریح کرد: در راستای اجرای سند تحول بنیادین و تربیت دانش آموزان صالح برای ما لازم و ضروری است که فرهنگ شهید و شهادت را ترویج دهیم.
میرعبدی با بیان اینکه آشنایی دانش آموزان با این فرهنگ ناب ضروری است، گفت: جوانان مدافع حرم و شهدای گرانقدری همچون شهید حججی تربیت شده این مکتب و فرهنگ شهادت هستند که برای مبارزه با دشمنان اسلام از همه چیز خود گذشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار