بررسی کلیات لایحه بودجه ۱۴۰۱ در دستور کار نمایندگان

تهران (پانا) - نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز، گزارش شور اول کمیسیون تلفیق در مورد کلیات لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور را بررسی می‌کنند.

کد مطلب: ۱۲۴۶۱۸۹
لینک کوتاه کپی شد
بررسی کلیات لایحه بودجه ۱۴۰۱ در دستور کار نمایندگان

نشست علنی امروز یکشنبه (۱۹دی ماه) مجلس شورای اسلامی به ریاست «محمد باقر قالیباف» آغاز شد.

در این جلسه گزارش شور اول کمیسیون تلفیق در مورد لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور و ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون عمران در مورد طرح انتقال آب از دریای عمان به استان سیستان و بلوچستان بررسی می‌شود.

نمایندگان همچنین در این جلسه ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون صنایع و معادن در مورد طرح دوفوریتی حمایت از کارخانجات و واحدهای صنعتی و گزارش کمیسیون آئین نامه داخلی مجلس در مورد طرح دو فوریتی اصلاح ماده (۲۰۶) قانون آئین نامه داخلی مجلس(طرح الزام دستگاههای اجرائی جهت پاسخگویی به تذکرات کتبی و شفاهی نمایندگان) را در دستور کار دارند.

ادامه رسیدگی به گزارش شور دوم کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری در مورد طرح جهش تولید دانش بنیان و گزارش کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از نهاد ریاست جمهوری در دستور کار امروز جلسه علنی خواهد بود.

گزارش کمیسیون فرهنگی مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد شرکت سیاحتی علی صدر همدان و بررسی تقاضای دو فوریت طرح الزام بخش های خصوصی در به کارگیری نیرو از طریق ادرات تعاون، کار و رفاه اجتماعی از دیگر برنامه های جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار