طرح حمایت از کارخانجات در دستور کار مجلس

تهران (پانا) - مجلس شورای اسلامی در هفته جاری روز‌های یکشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه جلسات علنی خواهد داشت.

کد مطلب: ۱۲۴۳۹۳۳
لینک کوتاه کپی شد
طرح حمایت از کارخانجات در دستور کار مجلس

مجلس فردا (یکشنبه 12 دی) به عنوان اولین دستور، کلیات طرح دوفوریتی حمایت از کارخانجات و واحد‌های صنعتی و تولیدی را به رای خواهد گذاشت. دو فوریت بررسی این طرح در جلسه هفته گذشته مجلس به تصویب رسید. در این طرح نمایندگان خواستار حمایت‌های قانونی بیشتر از کارخانجات و واحد‌های تولیدی در جهت توسعه فعالیت‌ها شدند.

طرح جهش تولید دانش‌بنیان، طرح انتقال آب از دریای عمان به استان سیستان و بلوچستان، طرح دو فوریتی اصلاح ماده ۲۰۶ آیین‌نامه داخلی مجلس، طرح تعیین فوق‌العاده خاص کارکنان قوه قضائیه، طرح ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان از دیگر دستور جلسه علنی فردا و همچنین هفته جاری مجلس خواهد بود.

مجلس این هفته قرار است برخی از لوایح موافقت‌نامه بین دولت جمهوری اسلامی ایران و سایر دولت‌ها در زمینه‌های مختلف از جمله سرمایه‌گذاری مشترک، موافقت‌نامه تشویق و حمایت متقابل از سرمایه‌گذاری بین دولت جمهوری اسلامی ایران و نیکاراگوئه و همچنین لایحه موافقت‌نامه بین ایران و غنا درباره اجتناب از اخذ مالیات مضاعف را به بررسی خواهد گذاشت.

طرح شفافیت آرای نمایندگان نیز در دستور هفتگی مجلس گنجانده شده است.

براساس دستور هفتگی مجلس شورای اسلامی اعلام شده از سوی اداره کل خبر مجلس، تعدادی تقاضای تحقیق و تفحص از جمله عملکرد شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی، نهاد ریاست‌جمهوری در دولت‌های قبل، شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی، شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور نیز در دستور هفتگی مجلس شورای اسلامی قرار دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار