بازدید زالی از مراکز واکسیناسیون شمال پایتخت

تهران (پانا) - فرمانده ستاد عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران ضمن بازدید از مراکز واکسیناسیون نحوه اجرای طرح ملی واکسیناسیون علیه کرونا را از نزدیک مورد بررسی و ارزیابی قرار داد.

کد مطلب: ۱۲۴۵۹۹۴
لینک کوتاه کپی شد
بازدید زالی از مراکز واکسیناسیون شمال پایتخت

علیرضا زالی از هشت مرکز واکسیناسیون در منطقه شمیرانات بازدید کرد و ضمن ارزیابی نحوه اجرای واکسیناسیون از تلاش‌های مجریان این طرح ملی تقدیر کرد.

زالی در ابتدای این بازدیدهای نظارتی ضمن حضور در دو مرکز جامع خدمات سلامت سید الشهدا و حضرت قائم سوهانک از نزدیک به ارزیابی روند اجرای واکسیناسیون در این مراکز پرداخت.

وی ضمن گفت‌وگو با پرسنل این مراکز از تلاش‌های همکاران تقدیر کرد و درجریان آمار واکسن‌های تزریق شده، انواع واکسن، میزان استقبال مردم و چالش‌های موجود در این زمینه قرار گرفت و راهنمایی‌های لازم را ارایه کرد.

فرمانده ستاد مقابله با کرونای پایتخت در ادامه از مرکز واکسیناسیون تجمیعی شهدای مدافع حرم شمیرانات و مرکز خدمات جامع سلامت دربند و امامزاده قاسم بازدید کرد.

زالی دربازدیدهای مذکور ضمن بررسی روند اجرای واکسیناسیون از نزدیک با پرسنل و تعدادی از مراجعان به گفت و گو پرداخت و ضمن خداقوت به همکاران در جریان اقدامات صورت گرفته و چالش‌های موجود درخصوص واکسیناسیون قرار گرفت.

براساس این گزارش از دیگر مراکزی که در بازدیدهای نظارتی مورد بررسی قرار گرفتند می توان به مرکز واکسیناسیون پویش(بیمارستان لبافی نژاد)، مرکز واکسیناسیون تجمیعی مجموعه ورزشی شهید ساعی و مرکز جامع سلامت سیدالشهدای ازگل اشاره کرد.

گفتنی است در این بازدیدها سهرابی معاون امور بهداشتی دانشگاه، دکتر ناصر خرمی مدیر حراست دانشگاه، مژگان کریمی مدیر روابط عمومی دانشگاه و دکتر جانبازی معاون اجرایی معاونت امور بهداشتی نیز فرمانده ستاد مقابله با کرونای پایتخت را همراهی می کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار