معاون آموزش متوسطه اداره کل شهرستان‌های تهران تاکید کرد:

ضرورت تربیت تمام‌ساحتی دانش‌آموزان سمپاد

تهران (پانا) - معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران درگردهمایی مدیران سمپاد شهرستان‌های استان تهران بر تربیت تمام ساحتی دانش‌آموزان سمپاد تأکید کرد.

کد مطلب: ۱۲۴۵۴۳۴
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت تربیت تمام‌ساحتی دانش‌آموزان سمپاد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، بهروز هاشمی معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در گردهمایی مدیران سمپاد شهرستان‌های این استان ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت فاطمه (س) و گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی، اظهارکرد: در سطح شهرستان‌های استان تهران به سمتی حرکت می‌کنیم که مدارس سمپاد با آموزش چند ساحتی در همه زمینه‌ها حرف برای گفتن داشته باشند.

وی تصریح کرد: در این راستا در سطح استان گروه‌های هم اندیشی تشکیل و همکاران از رشته‌های مختلف درسی نشست‌های حضوری مستمری را برگزار کردند.

هاشمی افزود: حتی در سطح کشوری پایش گروه‌ها توسط دبیرخانه شهرستان‌های استان تهران صورت گرفت و آنچه باعث استقبال از این حرکت شد، پیگیری مجدانه و استان به استان این دبیرخانه بود.

وی گفت: ما نمی‌خواهیم مدارس را با هم مقایسه کنیم چرا که هر مدرسه در شرایط خاص خود بوده که باید نسبت به شرایط قبل خود آن مدرسه سنجیده شود و اینکه ما در مدرسه‌ای در شرایط بهتری قرار گرفته باشیم یک موفقیت محسوب خواهدشد.

این مقام مسئول با اشاره به سرعت حرکت این مدارس و لزوم سازگاری همکاران با این شرایط بیان کرد: امسال هم علاوه بر دو سال گذشته، شرایط ویژه‌ای را در تاریخ آموزش و پرورش تجربه کردیم و آن هم تجربه آموزش ترکیبی بود به این صورت که برخی از کلاس‌هابه صورت حضوری و برخی به صورت مجازی شروع و در حال برگزاری است.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران تصریح کرد: بهترین راه برای کیفیت بخشی به این تجربه بازدید همتا است که در آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در حال پیگیری بوده، به این صورت که معلمان و مدیران مدارس با بازدید از مدارس همدیگر کسب تجربه می‌کنند و تجربیات همدیگر را انتقال می‌دهند.

وی از برگزاری همایش قطب ۶ کشور با حضور وزیر آموزش و پرورش توسط اداره آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در آینده نزدیک خبر داد و گفت، قطب ۶ شامل، استان‌های البرز، تهران، گیلان، قم و شهرستان‌های استان تهران است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار