اولین جشنواره فرهنگی هنری «خط سرخ سردار» ویژه دانش‌آموزان مدارس شاهد کردستان برگزار می‌شود

سنندج (پانا) - رئیس اداره امور شاهد و ایثارگران آموزش و پرورش کردستان گفت همزمان با دومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی اولین جشنواره فرهنگی هنری خط سرخ سردار ویژه دانش آموزان مدارس شاهد استان برگزار می شود.

کد مطلب: ۱۲۴۴۵۰۸
لینک کوتاه کپی شد
اولین جشنواره فرهنگی هنری «خط سرخ سردار» ویژه دانش‌آموزان مدارس شاهد کردستان برگزار می‌شود

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش کردستان، صلاح الدین مفیدی با تسلیت دومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی را اسوه کم نظیر رشادت، ایثار و مقاومت عنوان کرد و گفت: به تصویر کشیدن این رشادت ها و نگارش این حجم از ایثار توسط دانش آموزان از اهمیت بالایی برخوردار است.

مفیدی هدف از برگزاری این جشنواره را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دانست و افزود: شناسایی استعداد دانش آموزان مدارس شاهد به عنوان هدف ضمنی این جشنواره دنبال می شود.

مفیدی در ادامه به جزئیات این جشنواره اشاره کرد و گفت: جشنواره فرهنگی هنری خط سرخ سردار برای اولین بار در قالب 5 موضوع و در 18 رشته مقطع در استان کردستان برگزار می شود. این جشنواره دارای بخش ویژه نیز بوده و دانش آموزان می توانند در گروه سرود همگانی با موضوع کلی ایثار و شهادت آثار خود را ارسال کنند.

دبیر ستاد اجرایی شاهد و ایثارگران آموزش و پرورش کردستان در قسمت دیگری از سخنان خود به معرفی دبیرخانه این جشنواره پرداخت و عنوان کرد: ستاد اجرایی شاهد و ایثارگران به عنوان دبیرخانه استانی این جشنواره انتخاب شده و نیز ستادهای اجرایی شاهد و ایثارگران در آموزش و پرورش شهرستان ها، نواحی و مناطق نیز محل پذیرش آثار دانش آموزان برتر مدارس خواهند بود.

صلاح الدین مفیدی در پایان سخنان خود با اشاره به ارسال پوستر و شیوه نامه برای مدارس شاهد استان، گفت: طبق شیوه نامه دانش آموزان علاقه مند می توانند آثار خود را تا 10 بهمن ماه به معاونت پرورشی مدرسه تحویل داده و ستادهای اجرایی در آموزش و پرورش شهرستان ها، نواحی و مناطق تا یکم اسفندماه مهلت دارند آثار برتر را به دبیرخانه استان ارسال کنند. اختتامیه و اعلام نتایج استانی جشنواره نیز 15 اسفندماه خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار