وزیر آموزش، عقل و وزیر پرورش، دل است

ورامین(پانا)- معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران گفت راز دست یابی به موفقیت رنگ خدایی بخشیدن به کارهاست.

کد مطلب: ۱۲۴۴۰۴۶
لینک کوتاه کپی شد
وزیر آموزش، عقل و وزیر پرورش، دل است

غلامرضا بختیاری معاون آموزش ابتدایی مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران و رئیس اداره شاهد و ایثارگران مهمان ویژه جلسه این هفته شورای معاونین اداره آموزش و پرورش ورامین بودند.

معاون مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با نگرشی جالب و به یادماندنی گفت: از نگاه من عقل، وزیر آموزش و دل وزیر پرورش است، لذا تلفیق منطق عقل و احساس دل، آموزه‌های تربیتی را به بار می‌آورد.

این مقام مسئول همکاران اداری را به انجام کار خداپسندانه توصیه کرد و از آنها خواست رضایت خدا را در همه امور محور فعالیت‌هایشان قرار دهند.

وی ثمره تجارب شخصی خود را در دوران خدمت اینگونه بیان کرد: راز دست یابی به موفقیت رنگ خدایی بخشیدن به کارهاست.

غلامرضا بختیاری با اشاره به حدیثی از ائمه معصومین، سه فاکتور: هدف، برنامه ریزی و استفاده از امکانات و تجهیزات موجود را عامل کامیابی معرفی کرد.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل شهرستانهای استان تهران پس از شنیدن محدودیت‌ها و مشکلات اداره آموزش و پرورش ورامین برطرف کردن موانع، برای رسیدن به اهداف را مصداق صریح مانع زدایی مورد عنایت رهبر دانست و گفت: سعی و تلاش خود را به کار می‌بندم تا با رفع موانع موجود مسیر را برای رسیدن به وضع مطلوب هموار شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار