مهین منافی:

تحقق عدالت آموزشی در آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی پیگیری می‌شود

ارومیه (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی گفت تحقق عدالت آموزشی در سراسر استان موضوعی است که پیگیری می‌شودتا دانش‌آموزی به‌دلیل نبود امکانات از تحصیل بازنماند.

کد مطلب: ۱۲۴۲۵۵۴
لینک کوتاه کپی شد
تحقق عدالت آموزشی در آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی پیگیری می‌شود

«مهین منافی» در دیدار با سرپرست فرمانداری پلدشت اظهار کرد: در شرایط کنونی آموزش حضوری با رعایت پروتکل های بهداشتی در کنار آموزش مجازی در دستور کار آموزش و پرورش قرار دارد.

سرپرست فرمانداری شهرستان پلدشت هم در این دیدار به مشارکت خیرین در احداث مدارس در این شهرستان اشاره کرد و گفت: مشارکت خیرین در احداث مدارس کار نیک و ماندگاری است که امروزه با پیگیری های مدیر آموزش و پرورش شهرستان، شاهد اقدامات خوبی در زمینه ساخت و ساز در مدارس شهرستان هستیم.

وی افزود: در کنار معلمان و دانش آموزان همراهی و مشارکت اولیا می تواند در امور مدرسه، یاریگر معلمان و مربیان در امر تعلیم و تربیت و پیشبرد اهداف آن باشد.

در ادامه این سفر یکروزه، مدیرکل آموزش و پرورش استان در دیدار با با نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان پلدشت گفت: رسیدگی به مسائل آموزشی و تربیتی مناطق مرزی و محروم در اولویت نظام تعلیم و تربیت قرار دارد.

وی بیان کرد: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش به عنوان سند بالا دستی آموزش و پرورش بر تربیت دینی دانش آموزان تاکید دارد.

حجت الاسلام وحید طالبی، امام جمعه شهرستان پلدشت نیز گفت: جایگاه معلم و آموزش و پرورش در دین مبین اسلام بسیار والاست و همفکری و تعامل در زمینه حل مشکلات می تواند به تحقق عدالت آموزشی کمک کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار