حسن رحمانی:

فرآیند هدایت تحصیلی دانش‌آموزان باید بصورت تدریجی و مستمر انجام پذیرد

ارومیه(پانا) - سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی گفت فرآیند هدایت تحصیلی دانش‌آموزان باید بصورت تدریجی و در طول سال تحصیلی انجام پذیرد.

کد مطلب: ۱۲۴۲۹۷۹
لینک کوتاه کپی شد
فرآیند هدایت تحصیلی دانش‌آموزان باید بصورت تدریجی و مستمر انجام پذیرد

حسن رحمانی، در گردهمایی کارشناس مسئولان و کارشناسان مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی آموزش و پرورش آذربایجان غربی افزود: مشاوران مدارس در دو حوزه مشاوره‌ تحصیلی و مشاوره‌ روانشناختی فعالیت می کنند که باید به علت اهمیت کار حساسیت زیادی نسبت به امور داشته باشند.

وی اظهار کرد: هدایت تحصیلی به عنوان یکی از اصلی ترین انتخاب های زندگی دانش آموزان در حیطه حوزه مشاوره شغلی و تحصیلی، می باید بصورت تدریجی و مداوم اتفاق بیفتد و دانش آموزان مفهوم هدایت تحصیلی را کاملا درک کنند.

رحمانی افزود: نیازهای آتی جامعه و موفقیت های فردی از باب شغل و شهروند مفید و موثر در آینده مهمترین بخش مدیریتی افراد مسئول در توازن رشته های تحصیلی دانش آموزان است که دقت بیشینه در تفاوت‌های فردی و روانی آنان بسیار ضروری است.

سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان افزود: در قالب طرح نماد، مشاوره‌ موردی و مستمر دانش آموزان در معرض خطر در دستور کار قرار دارد و تاثیر راهنمایی صحیح و بموقع دانش آموزان در مدرسه، به جامعه باز خواهد گشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار