مدیر آموزش و پرورش نیشابور:

طرح سفیران سلامت یک موضوع هدفمند است

نیشابور (پانا) - مدیر آموزش و پرورش نیشابور در مراسم افتتاحیه سفیران سلامت مدارس شهرستان که در محل سالن اجتماعات سردار شهید نورعلی شوشتری برگزار شد، طرح سفیران سلامت را یک موضوع هدفمند عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۲۴۲۵۱۵
لینک کوتاه کپی شد
طرح سفیران سلامت یک موضوع هدفمند است

معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش نیشابور در این جلسه با تشکر از زحمات برگزارکنندگان این مراسم و گرامیداشت روز کاهش اثرات بلایای طبیعی و زلزله، گفت: کرونا آمد و صحنه های متفاوتی از زیست بوم جدید را حاکم و مختصات جدیدی از سلامت به جامعه بشری معرفی شد. همه ما فهمیدیم که رابطه مستقیم بین سلامت یک جامعه و سرمایه های یک جامعه وجود دارد و آموزش و پرورش تلاش کرد در این مهم نقش آفرین باشد.

علیرضا کلیدری افزود: اگر سلامت را تک بعدی ببینیم یقینا با مشکلات فراوانی روبرو خواهیم شد. ابعاد سلامت روحانی و معنوی انسان ها بسیار مهم است و در حوزه سلامت می طلبد به یک گفتمان واحد، درک و زبان مشترک دست پیدا کنیم.

وی ادامه داد: قرن جدید، عصر توسعه دانایی است و اگر ما بخواهیم منطقی و از سر یک ذهن فلسفی به این موضوع نگاه کنیم به اهمیت این گفتمان پی خواهیم برد.

کلیدری خاطرنشان کرد: موضوع سفیران سلامت یک موضوع هدفمند است و همه ما باید پای کار باشیم. عنصر خانواده در تعلیم و تربیت رکن رکین توسعه پایدار است و امروز خانواده ها بخشی از فرایندهای داخل کلاس را از نزدیک مشاهده و لمس کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار