معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش کاشمر:

توجه به طبیعت روح انسان را زنده می کند

کاشمر(پانا) - معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پروش کاشمر در جلسه هماهنگی برنامه‌های انجمن سفیران سلامت و طبیعت گفت فعالیت‌های محیط زیستی به روح انسان برمی‌گردد و توجه به محیط اطراف و طبیعت روح انسان را زنده می‌کند.

کد مطلب: ۱۲۴۳۶۷۷
لینک کوتاه کپی شد
توجه به طبیعت روح انسان را زنده می کند

حامد ناصری، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش کاشمر در جلسه هماهنگی برنامه های انجمن سفیران سلامت گفت: دغدغه اصلی جامعه ما امروز فقط سلامت است، سلامت فقط بیماری جسمی نیست، بحث روح هم مهم است.
وی ادامه داد: انجام فعالیت های این چنینی به روح انسان برمی گردد. توجه به محیط و طبیعت روح انسان را زنده می کند.

ناصری افزود: بحث طبیعت و اثری که روی سلامتی انسان می گذارد بر کسی پوشیده نیست. بنابراین طرح تشکیل انجمن سفیران سلامت و طبیعت، طرح بسیار زیبا و اثرگذاری است. امیدوارم روزی باشد که این طرز تفکر در استان و کشور هم اجرایی بشود.

وی گفت: به گونه ای برنامه ریزی کنیم که تمام دانش آموزان و اولیا و همکاران ما نیز عضو انجمن دوستدارن سلامت و طبیعت باشند.

معاون پرورشی و تربیت بدنی افزود: تقویم اجرایی داشته باشید و مطابق با اهداف از پیش تعیین شده برنامه ریزی کنید و برای رسیدن به تصمیمات نهایی با روش بارش فکری از خرد جمعی استفاده کنید.

در ادامه عفت اولیایی کارشناس سلامت نیز گفت: ما از هر مدرسه ۲۰درصد از دانش آموزان را جهت عضویت در انجمن فراخوان کردیم و تا به حال بالغ بر ۲۶۰۰ نفر دانش آموز در این زمینه فعالیت می کنند. همچنین بالغ بر ۱۷۰ نفر همکاران مراقب و رابط سلامت نیز در این حوزه مشغول به فعالیت هستند.

اولیائی در ادامه از ایجاد کانال انجمن سفیران سلامت و طبیعت خبر داد که تا به حال ۲ هزار نفر عضو این کانال در بستر شاد هستند و گفت: ساخت فیلم کوتاه مستند محیط زیستی، اکران فیلم، برگزاری جشنواره هایی با محوریت سلامت و طبیعت و دعوت از صاحب نظران جهت آموزش دادن در فضای مجازی، برگزاری دوره های هلال احمر از دیگر برنامه های آینده این انجمن است.

کارشناس سلامت از همکاران حوزه سلامت بویژه مراقبین و رابطین سلامت و مدرسه محیط زیستی شهاب و الهام شریعت که همکاری شایسته ای را در انجام برنامه های حوزه سلامت دارند، تقدیر و تشکر کرد و گفت: برای همه دانش آموزانی که عضو انجمن سفیران سلامت و طبیعت هستند کارت عضویت صادر شده است و برای همکاران مراقب و رابط سلامت، عضو انجمن سفیران سلامت و طبیعت نیز کارت شناسایی استانی صادر خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار