جلسه هماهنگی برنامه‌های دهه بصیرت در بوشهر

بوشهر (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر در خصوص برنامه‌های دهه بصیرت توضیحاتی ارائه داد.

کد مطلب: ۱۲۴۱۶۱۰
لینک کوتاه کپی شد
جلسه هماهنگی برنامه‌های دهه بصیرت در بوشهر

محمود حق‌دوست، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: نهم دی‌ماه از ایام الله است و امسال حماسه این روز همزمان با ایام فاطمیه و سالگرد شهید سلیمانی مصادف شده که باید هرچه باشکوه تر برگزار شود.
وی افزود: دهه بصیرت و میثاق امت با ولایت از تاریخ ۹ دی تا ۱۹ دی ماه با معرفی یوم الله تاریخ‌ساز ۹ دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، ۱۳ دی سالروز شهادت سردار پر افتخار اسلام حاج قاسم سلیمانی روز ۱۸ دی حمله به پایگاه امریکا در عین الاسد و سیلی بر هیمنه پوشالی آن و ۱۹ دی روز قیام خونین مردم قم نامگذاری شده است.
حق دوست تاکید کرد: با بهره گیری حداکثری از ظرفیت فضای مجازی و شبکه های اجتماعی بر بستر پیام رسان شاد در راستای بصیرت‌افزایی و آگاهی‌بخشی دانش‌آموزان و تبیین برنامه‌های متنوع در زمینه فتنه ۸۸ و بصیرت بخشی به آنها به عنوان جامعه هدف انجام می شود.
حق دوست گفت: اکنون که در آستانه فرا رسیدن دومین سالگرد عروج ملکوتی سرباز وفادار و قهرمان ملی و اسوه شجاعت و ولایت‌پذیری سردار شهید سرافراز حاج قاسم سلیمانی قرار گرفته ایم برنامه های ویژه و مهمی در مدارس شهرستان ها و مناطق و همچنین در اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار