اردوهای تشکیلاتی روح زندگی را به سازمان دانش‌آموزی می بخشد

کرمان(پانا) - رئیس سازمان دانش‌آموزی استان کرمان در حاشیه برگزاری اردوی دو روزه مسئولین و مربیان سازمان دانش آموزی شهرستانها و مناطق گفت برنامه‌ای که درحال اجرا هستیم ،همایش دو روزه نشست باز مهندسی تشکیلات پیشتازان سازمان دانش‌آموزی است و مسئولین و مربیان سازمان دانش‌آموزی شهرستان‌ها و مناطق با حضور در این برنامه آموزش‌های لازم را به صورت فشرده می‌بینند.

کد مطلب: ۱۲۴۰۵۹۰
لینک کوتاه کپی شد
اردوهای تشکیلاتی روح زندگی را به سازمان  دانش‌آموزی می بخشد

محمود رجبی پور گفت: این اردو باحضور مدیران سازمان دانش آموزی شهرستان و مناطق و نواحی 1 و 2 و مربیان منتخب شهرستانها و مدرسین استانی ، که تا عصر دوشنبه ادامه دارد درطی یک زمان بندی مشخص و معین شده ، درحال برگزاری است .

وی افزود: مراسم با اجرای برنامه های متنوع صبحگاه آغاز شد واز آغاز کار آموزش های لازم به مربیان داده شد و با برنامه های متنوع کلیه مواردی که یک صبحگاه تشکیلاتی به آن نیاز دارد آموزش داده شد.

رجبی پور افزود: روز دوم اردو کلیه برنامه ها با مشارکت خود مربیان انجام خواهد شد و برنامه هایی از قبیل ،چادر زنی ،چوب و گره ،اجاق صحرایی و اجرا خواهد شد.

وی گفت: آموزش مهارتهای زندگی از مهمترین مواردی است که دانش آموزان با گذراندن آن می توانند از مشکلات احتمالی پیش آمده را حل کنند و سبب کاهش استرس آنها خواهد شد.

رجبی پور گفت: حضور مربیان در این اردو جان تازه ای به سازمان دانش آموزی داد و بعد از گذشت تقریبا دو سال اردوی حضوری باعث ایجاد انگیزه در مربیان و مسئولین سازمان دانش موزی شد.

رئیس سازمان دانش آموزی استان کرمان گفت: هدف از این نشت دو روزه که بعد از دو سه سال مشکلات کرونایی، تشریح و توجیه و تدبین باز مهندسی تشکیلات پیشتازان و تمام تغیراتی که در این اجماع انجام می‌شود و می بایست امسال اجرایی شود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار