نیازمندان نائین میهمان سفره حضرت زهرا هستند

اصفهان (پانا) - مرحله دوم توزیع بسته‌های گوشت اهدایی موسسه حضرت خدیجه قم و برنامه سمت خدا در بین نیازمندان شهرستان نایین اجرا شد. 

کد مطلب: ۱۲۳۹۸۵۰
لینک کوتاه کپی شد
نیازمندان  نائین میهمان سفره حضرت زهرا هستند

ماشاالله فخارزاده رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نایین اعلام کرد: 150 بسته گوشت گرم گوسفندی به ارزش تقریبی 40 میلیون تومان بین نیازمندان این شهرستان توزیع شد.

فخارزاده رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نایین ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری حضرت فاطمه زهرا(س)گفت: این عمل نیک و خداپسندانه با درخواست افراد متمکن جهت کمک به افراد بی بضاعت و همکاری موسسه و کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه (س) قم و برنامه سمت خدا انجام شده و این بسته های گوشت تهیه و در اختیار دبیرخانه کانون‌های مساجد استان قرار داده شده است.

وی افزود: در این راستا خانوارهای نیازمند توسط مدیران کانون های مساجد در شهرستان شناسایی و بسته های گوشت قربانی با استفاده از ظرفیت اعضای فعال و کانون های فرهنگی هنری مساجد توزیع می‌شود.

سجادی امام جمعه شهرستان نایین ضمن تشکر از اجرای این طرح گفت: بسیاری از خانواده ها توان تهیه و خرید مایحتاج زندگی خود را ندارند و شاید ماه‌ها نتوانسته اند نسبت به تهیه گوشت اقدام کنند که این کار می تواند باعث خشنودی خانواده ها شود.

سجادی افزود: باید پیگیری شود تا این برنامه ها در سطح شهرستان استمرار داشته باشد.

این طرح قربانی با عنوان «میهمان مادر» به مناسبت شهادت مظلومانه حضرت فاطمه زهرا(س) روز پنجشنبه 25 آذر ماه با حضور امام جمعه، مسئول دفتر نماینده مردم شهرستان های نایین و خور و بیابانک در مجلس شورای اسلامی و رئیس شورای اسلامی شهرستان نایین در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان انجام شد.

خبرنگار: مریم دهقانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار