"سید محمد رضا نجفی ابرقویی" به عنوان مدیر آموزش و پرورش شهرستان ابرکوه معرفی شد

ابرکوه (پانا) -  آیین تکریم و معارفه مدیر آموزش و پرورش شهرستان ابرکوه با حضور مدیرکل آموزش و پرورش، امام جمعه،فرماندار و جمعی از مسئولین شهرستان در کانون شهید رجایی شهرستان ابرکوه برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۳۸۶۵۴
لینک کوتاه کپی شد
"سید محمد رضا نجفی ابرقویی" به عنوان مدیر آموزش و پرورش شهرستان ابرکوه معرفی شد

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی امام جمعه شهرستان ابرکوه درابتدای مراسم نقش معلمان و فرهنگیان را نقشی با اهمیت در تربیت و بالا بردن توان علمی نسل جوان برشمرد.
وی اظهار داشت: ایران اسلامی باید الگو در سبک و سیاق و روش های آموزشی و پرورشی برای همه دنیا باشد.
حسینی به اهمیت آموزش و علم تاکید کرد و افزود: باید در حوزه پرورشی و تربیتی به صورت ویژه کار کرد تا شاهد رشد شخصیت معنوی دانش‌آموزان باشیم.
محمد علی کریمی مدیرآموزش وپرورش ابرکوه در این مراسم گزارشی از اقدامات صورت گرفته در حوزه های مختلف در مدت مدیریتی خود ارائه نمود و اظهار داشت: اکثریت فعالیت ها با محوریت دانش آموزان صورت گرفت.
وی ایجاد روحیه شادی و نشاط در بین دانش آموزان، کسب رتبه های برتر در حوزه های مختلف آموزشی و پرورشی،هدایت تحصیلی صحیح دانش آموزان،افزایش رشته های فنی و مهارتی،پیگیری و تعمیر تجهیز پروژه‌های عمرانی ،راه اندازی خانه معلم،خرید هتل آپارتمان در مشهد مقدس و راه اندازی صندوق ویژه فرهنگیان را از دیگر اقدامات صورت گرفته در زمان مدیریت خود نام برد.
"محسن موحدی فرد"مدیر کل آموزش و پرورش در این مراسم موفقیت آموزش و پرورش ابرکوه را رو به رشد دانست و ضمن تقدیر از زحمات مدیریت،کارکنان ،معلمان این شهرستان خواستار ادامه این روند شد .
موحدی فرد به افت دانش آموزان و ترک تحصیل و ایجاد آسیب های روحی،روانی و افسردگی ، اختلال یادگیری در خواندن و نوشتن در دوران شیوع بیماری کرونا اشاره کرد و از زحمات معلمان عزیز و ایثار گری آنان در این دوران سخت تشکر و قدردانی کرد.
وی رشد در زمینه آموزش به ویژه افزایش رشته های فنی و حرفه ای و مهارتی در شهرستان را ستودنی دانست و از تلاش های محمد علی کریمی در زمان مدیریت آموزش و پرورش شهرستان قدردانی کرد.
موحدی فردمدرسه محوری، توجه به نقش اولیا،توجه به تشکل های دانش آموزی و عنایت ویژه به مدیران و معلمان شهرستان،گسترش تحقیق و پژوهش ،استفاده از ظرفیت حوزه های علمیه در مباحث تربیتی و اخلاقی و همچنین ظرفیت شورای آموزش و پرورش ،بسیج فرهنگیان و مجموعه تشکل ها را ضروری دانست.
وی اظهار داشت مباحثی پیرامون صندوق ذخیره فرهنگیان، رتبه‌بندی،مشکلات نیروهای خرید خدمات آموزشی، بیمه فرهنگیان مطرح است که مقرر شد در سفر ریاست محترم جمهوری به استان مورد بحث و بررسی قرار گیرد.
در این مراسم ضمن قدردانی از تلاش های صادقانه"محمد علی کریمی" که از سال ۱۳۹۷ مدیریت آموزش و پرورش ابرکوه را بر عهده داشت،
" سید محمد رضا نجفی ابرقویی" به عنوان مدیر جدید آموزش و پرورش این شهرستان معرفی شد.

.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار