باقری خبر داد

تشکیل «قرارگاه مجازی قرآن، عترت و نماز» در زیست بوم جدید

تهران (پانا) - مدیر کل قرآن، عترت و نماز به مناسبت هفته قرآن، عترت و نماز پیامی صادر کرد.

کد مطلب: ۱۲۳۸۲۶۶
لینک کوتاه کپی شد
تشکیل «قرارگاه مجازی قرآن، عترت و نماز» در زیست بوم جدید

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل معاونت پرورشی و فرهنگی، میکائیل باقری به مناسبت هفته گرامیداشت قرآن، عترت و نماز در مدارس پیامی صادر کرد متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

باید همه تلاش خود را مصروف تربیت دینی و انقلابی جوانان کنید.مقام معظم رهبری(مدظله العالی)

پیروان حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله، ندای «إِنِّی تَارِکٌ فِیکُمُ اَلثَّقَلَیْنِ مَا إِنْ تَمَسَّکْتُمْ بِهِمَا لَنْ تَضِلُّوا بَعْدِی کِتَابَ اَللَّهِ وَ عِتْرَتِی أَهْلَ بَیْتِی» را به گوش جان می‌شنوند و راه رستگاری را با استمداد از نور قرآن و عترت علیهم السلام می‌یابند. از همین روست که گرامیداشت قرآن، عترت و نماز، نه تنها در یک هفته، بلکه در تمام روزهای سال در دل اهل ایمان جاری است. اینجانب، ضمن تبریک فرارسیدن هفته گرامیداشت قرآن، عترت و نماز، این زمان را فرصت مناسبی می دانم تا در راستای مشارکت همگانی و حضور حداکثری، برای گسترش، ترویج و تبلیغ فعالیت‌های قرآنی مدارس، قدمی برداریم.

یقیناً زمانی که فرهنگ قرآن، عترت و نماز از فعالیت های تربیتی به متن زندگی ورود پیدا کند زمینه خشنودی حضرت حق مهیا می شود و آن وقت می توان گفت گام های مفید برداشته شده است. در سال های گذشته قدم های ارزشمندی در راه اعتلای آموزه های دینی و مذهبی در آموزش و پرورش برداشته شده است امّا راه طی‌شده فقط قطعه‌ای از مسیر افتخارآمیز به سوی آرمان های بلند نظام تعلیم و تربیت و تحقق حیات طیّبه است. دنباله‌ این مسیر که به گمان زیاد، به دشواریِ گذشته‌ها نیست، باید با همّت و هشیاری و سرعت عمل و ابتکار فعالان قرآنی طی شود. در عرصه‌های دین و اخلاق و معنویّت و عدالت، باید شانه‌های خود را به زیر بار مسئولیّت دهیم، از تجربه‌ها و عبرت های گذشته بهره گیریم، نگاه انقلابی و روحیه‌ انقلابی و عمل جهادی را به کار بندیم تا شعور معنوی و وجدان اخلاقی در جامعه هرچه بیشتر گسترش یابد.

در زیست بوم جدید، تشکیل «قرارگاه مجازی قرآن، عترت و نماز» در سطح کشور و راه اندازی کانال های تخصصی این فعالیت ها در شبکه دانش آموزی شاد، افق جدیدی بوجود آورد و فرصتی فراهم شد تا استفاده بهتری از فضای مجازی در یک فضای امن داشته باشیم و اکنون وقت آن است تا با همت و خلوص همه فعالان و دغدغه مندان «قرارگاه جهادی قرآن، عترت و نماز » نیز تشکیل و به ارائه خدمت بپردازد.

امید است با بهره‌گیری از رهنمودهای داهیانه مقام معظم رهبری مدظله العالی و به مدد همت بلند شما خادمان قرآن، عترت و نماز، فرهنگ ناب اسلامی بیش از پیش در سطح مدارس و جامعه نهادینه شود و با استمداد از الطاف خداوند متعال در کنار هم تلاش کنیم تا در گام دوم انقلاب، حرکت عظیم الهی انقلاب اسلامی ایران به تمدن نوین اسلامی و آمادگی برای ظهور دولت کریمه و ولایت عظمای حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف، متصل شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار