به‌روزرسانی فعالیت‌ها و مدیریت اقتضایی در دستور کار برنامه‌های حوزه قرآن و عترت

تهران (پانا) - مدیر کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش به‌روزرسانی فعالیت‌ها و مدیریت اقتضایی را نقشه راه برنامه‌های قرآن ، عترت و نماز عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۲۳۷۵۱۳
لینک کوتاه کپی شد
به‌روزرسانی فعالیت‌ها و مدیریت اقتضایی در دستور کار برنامه‌های حوزه قرآن و عترت

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل معاونت پرورشی و فرهنگی، میکائیل باقری در نشست هم اندیشی معاونین و مربیان پرورشی نواحی یک و دو ارومیه که در سالن معلم سازمان دانش آموزی برگزار شد، با ترسیم نقشه راه مجموعه قرآن ، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش گفت: امروز فعالیت های قرآنی باید با نیازهای روز دانش آموزان و شرایط جامعه هم خوانی داشته و پاسخگوی ضرورت های نشل جوان و نوجوان باشد.

وی ادامه داد: به روز رسانی فعالیت های مجموعه در مرحله اول در دستور کار قرار دارد و مطالعات لازم برای تحقق این امر توسط کارشناسان این حوزه انجام گرفته و روند اجرایی آن به زودی آغاز خواهد شد.

مدیر کل قرآن،عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش به موضوع مدیریت اقتضایی برنامه ها نیز اشاره کرد و گفت: در سال تحصیلی جاری برنامه ریزی های لازم برای مدیریت و اجرای اقتضایی برنامه های حوزه قرآن، عترت و نماز دانش آموزان صورت گرفته است، در برنامه ریزی صورت گرفته مدیر مدرسه با توجه به شرایط نرم افزاری و سخت افزاری مجموعه تحت مدیریت خود، و بررسی مقتضیات لازم اقدام به انجام برنامه خواهد کرد و در صورت فراهم نبودن مقدمات لازم برای اجرای برنامه های ارسالی از سوی وزارت، با صلاحدید مدیریت مدرسه برنامه اجرا نمی شود.

باقری برگزاری مسابقات را یکی از ابزارهای تربیتی مهم خواند و گفت: مسابقات قرآن، عترت و نماز در حال حاضر با جدیت و برنامه ریزی خاص دنبال می شود، تربیت از طریق ابزارهای مختلف، فلسفه برگزاری مسابقات است و در برنامه ریزی جدید مسابقات به صورت تیمی برگزار خواهد شد.

وی گفت: نمازخوانی دانش آموزان و استمرار این موضوع وظیفه ما در قبال دانش آموزان است، مربیان ، معاونین و مدیران نیز ما را درتحقق این موضوع با پیشنهادات و انتقاداتشان یاری کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار