رئیس اداره آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش استان قزوین خبر داد:

توزیع تجهیزات هنرستان‌های نواحی و مناطق ۱۴گا‌نه استان با اعتباری بالغ بر یک و نیم میلیارد تومان

قزوین(پانا)- رئیس اداره آموزش های فنی و حرفه‌ای و کاردانش استان عنوان کرد این تجهیزات بر اساس اولویت بندی بین شاخه‌ای و همچنین تغییر محتوای کتب و استانداردسازی کارگاهی خریداری شده است.

کد مطلب: ۱۲۳۶۴۰۱
لینک کوتاه کپی شد
توزیع تجهیزات هنرستان‌های نواحی و مناطق ۱۴گا‌نه استان با اعتباری بالغ بر یک و نیم میلیارد تومان

توفیق محمد حسینی معاون آموزش متوسطه استان ضمن تشکر از زحمات همکاران اداره کل نوسازی مدارس و همکاران اداره کل آموزش و پرورش به ویژه همکاران اداره آموزش های فنی و حرفه ای و کاردانش استان در پیگیری و تأمین تجهیزات کارگاهی هنرستان های استان، به روز رسانی تجهیزات کارگاهی هنرستان ها را از عوامل تأثیرگذار در ارتقای کیفیت آموزشی توصیف و با اشاره به اسناد بالادستی برنامه ششم توسعه نسبت به تأمین تجهیزات کارگاهی هنرستان ها تأکید کرد.

رئیس اداره آموزش های فنی و حرفه ای و کاردانش استان عنوان کرد: این تجهیزات براساس اولویت بندی بین شاخه ای و همچنین تغییر محتوای کتب و استانداردسازی کارگاهی خریداری شده است.

شهری تاکید کرد: قرارداد ساخت برخی از تجهیزات مورد نیاز هنرستان ها منعقد شده است، این تجهیزات درحال تهیه و تحویل می باشند و پیگیری اعتبارات لازم جهت خرید تجهیزات کارگاه های هنرستان ها یکی از اولویت های اصلی اداره کل آموزش وپرورش استان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار