مدیردانش آموزی استان کردستان خبرداد:

امضای تفاهم نامه همکاری اداره کل فنی حرفه ای با اداره کل آموزش و پرورش کردستان

سنندج(پانا)- اداره کل آموزش فنی حرفه ای کردستان و معاونت آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان با هدف توسعه آموزش های مهارتی، تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

کد مطلب: ۱۱۲۶۰۳۸
لینک کوتاه کپی شد
امضای تفاهم نامه همکاری اداره کل فنی حرفه ای با اداره کل آموزش و پرورش کردستان

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش کردستان، این تفاهم نامه‌ که بین سید جمیل احمدی مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای و رشید قربانی مدیرکل آموزش و پرورش به امضا رسید در 10 ماده و 20 بند تهیه و تنظیم شده است.

بر اساس این تفاهم نامه اداره کل فنی و حرفه ای کردستان متعهد شد نسبت به آموزش مهارت زمینه صنعت تعداد هزار و 217 دانش آموز شاخه کاردانش در کارگاه ها و مراکز آموزش فنی و حرفه ای سطح استان در سال تحصیلی 1399-1400 اقدام نماید و همچنین در قالب این قرارداد آموزش و پرورش نیز متعهد شد نسبت به اجرای تعهدات مالی برابر قرارداد اقدام کند.

در حاشیه امضای این تفاهم نامه رشید قربانی مدیرکل آموزش و پرورش کردستان از همکاری و همراهی اداره کل فنی و حرفه ای کردستان با آموزش و پرورش استان تشکر کرد و گفت: آموزش های فنی و حرفه ای به عنوان بازوی توانمند آموزش های مهارتی، نیروی انسانی ماهر، فضا و تجهیزات مناسب در استان فعالیت می کنند.

قربانی ابراز امیدواری کرد: تربیت نیروهای تخصصی با استفاده از امکانات موجود، موجبات حرکت جامعه به سوی کارآفرینی را فراهم کند.

در ادامه سیدجمیل احمدی مدیرکل فنی و حرفه ای کردستان نیز از ایجاد دپارتمان تخصصی در زمینه های موسیقی، کشاورزی، سنگ های قیمتی و گلخانه در سطح استان خبر داد و به بیان مطالبی در خصوص همکاری اداره کل فنی و حرفه ای با آموزش و پرورش پرداخت.

لازم به ذکر است؛ در این نشست تمهیدات لازم در خصوص عقد قرار داد برون سپاری رشته های مهارتی شاخه کاردانش فراهم شد و همچنین مقرر شد به منظور ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی، دانش آموزان در محیط کارگاه ها از لباس کار مناسب استفاده کنند و مصوب شد مدیران هنرستان ها هم تمهیدات لازم را جهت توجیه مربیان رابط و دانش آموزان به عمل آوردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار