آیین اختتامیه پویش دانش آموزی«من حق دارم»

گلستان (پانا) - اختتامیه پویش دانش‌آموری«من حق دارم»با حضور دانش‌آموزان برتر و جمعی از مسئولین آموزش و پرورش شهرستان‌های استان گلستان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۳۴۲۴۶
لینک کوتاه کپی شد
آیین اختتامیه پویش دانش آموزی«من حق دارم»

آیین اختتامیه پویش دانش آموزی من حق دارم با حضور مسیولین استانی و شهرستانی و نمایندگان مجلس دانش آموزی و جمعی از دانش آموزان برتر این پویش در کانون طه گرگان برگزار شد.

در این مراسم سید خلیل حسینی، معاونت پرورش اداره کل آموزش پرورش گلستان ضمن خیر مقدم به همکاران و دانش آموزان که از سراسر استان در این مراسم شرکت کردند گفت: بنده قبل از هر چیز از همه دانش آموزانی که در ایام کرونا در فضای مجازی فعالیت داشتند، قدردانی می کنم. همچنین از مدیران و معاونین و مربیان عزیز که خالصانه توانستند فصل تازه ای از همدلی را برای خدمت رسانی به دانش آموزان اجرا کنند صمیمانه تشکر می کنم.

وی ادامه داد: اگر در تعلیم و تربیت تحولی صورت بگیرد، حتما باید دانش آموزان در تصمیم گیری ها نقش داشته باشند و مشارکت کنند. اگر به این نگاه نرسیم مطمین باشید هیچ اتفاق تازه ای در آموزش و پرورش رخ نخواهد داد اما اگر این اتفاق رقم بخورد نظام تعلیم و تربیت ما در آینده نسلی را تحویل جامعه خواد داد که قدردان آموزش و پرورش خواهد بود.

در پایان از نفرات برتر این پویش با اهداء لوح و جوایز تقدیر به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار