گلستان مقصد جدید گردشگران عراقی می‌شود

گلستان (پانا) - معاون گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی خبر داد در چند روز اخیر ارتباطات خوبی در راستای توسعه گردشگری با همتایان خود در کشور عراق برقرار شد و با بازگشایی مرزها و آغاز صدور روادید، استقبال مناسبی از ورود گردشگران به کشور از عراق صورت گرفت.

کد مطلب: ۱۲۳۶۲۴۶
لینک کوتاه کپی شد
گلستان مقصد جدید گردشگران عراقی می‌شود

علی اصغر شالبافیان صبح امروز در نشست مشترک مدیران و فعالان صنعت گردشگری کشور عراق و مدیران انجمن های حرفه‌ای دفاتر خدمات مسافرتی کشور با روسای جوامع گردشگری استان گلستان اظهار کرد: در چند روز اخیر ارتباطات خوبی را در راستای توسعه گردشگری با همتایان خود در کشور عراق داشتیم.

وی افزود: با بازگشایی مرزها و آغاز صدور روادید استقبال مناسبی از ورود گردشگران به کشور از عراق شاهد هستیم و پیش‌بینی می‌شود این روند رو به افزایش باشد.

معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اظهار کرد: میزبانی از دفاتر گردشگری عراق به همت بخش خصوصی صورت گرفته است و همکاران ما در ادارات کل میراث فرهنگی تسهیل‌کننده این حضور بودند.

شالبافیان گفت: این میزبانی از مدیران دفاتر گردشگری عراق از استان‌های کرمانشاه، کردستان و مشهد آغاز و امروز در گلستان تداوم دارد.

وی افزود: گلستان می‌تواند مقصد جدیدی برای گردشگران عراقی باشد و محصولات گردشگری جدیدی به گردشگران این کشور ارائه دهد. با ظرفیت‌های موجود در گلستان و جذابیت های این ظرفیت‌ها برای گردشگران عراقی دفاتر گردشگری عراق کسب و کار موفقی را تجربه می کنند.

غلامرضا منتظری دبیر مجمع نمایندگان استان گلستان در مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس هم در این جلسه گفت: ایران و عراق برای رسیدن به استقلال اقتصادی چاره‌ای جز توجه به گردشگری ندارند و توسعه گردشگری جایگزین مناسبی برای بی نیازی از اقتصاد نفتی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار