محمود کلهر در گفت‌وگو با پانا

فوتبال ایران حاشیه زیاد دارد و هر کسی وزیر ورزش باشد درگیر آن می‌شود

تهران (پانا) - پیشکسوت پرسپولیس معتقد است با حواشی موجود در فوتبال ایران، درگیری‌های وزیر ورزش با باشگاه‌ها موضوع عجیبی نیست.

کد مطلب: ۱۲۳۴۱۶۹
لینک کوتاه کپی شد
فوتبال ایران حاشیه زیاد دارد و هر کسی وزیر ورزش باشد درگیر آن می‌شود

محمود کلهر در گفت‌وگو با پانا درباره ارزیابی‌اش از شرایط پرسپولیس و برد تیم برابر صنعت نفت آبادان گفت: «پرسپولیس در این فصل انتظارات را برآورده نکرده و آن تیم همیشگی نیست، اما در بازی مقابل صنعت نفت شرایط خوب پیش رفت و یک بازی بی‌نظیر از تیم دیدیم. حضور کمال‌کامیابی‌نیا هم به تیم خیلی کمک کرد و با حضور او ارتباط خوبی بین خط هافبک و حمله برقرار شد.»

وی ادامه داد: «در این بازی پرسپولیس تیم برتر میدان بود و مالکیت توپ را داشت. البته چند اشتباه هم از سوی بازیکنان پرسپولیس رقم خورد. حامد لک در این دیدار مرتکب اشتباه شد و توپ به تیرک خورد. در دقایق ابتدایی بازی هم به دلیل اینکه تیم صنعت نفت دو مهاجم را جلوی خط دفاعی پرسپولیس گذاشته بودند اجازه بازی‌سازی نداند و تیم به لحاظ کارایی افت کرد اما کم‌کم شکل بازی تغییر کرد و پرسپولیس تیم برتر میدان بود که حتی می‌توانست نیمه نخست به گل برسد.»

کلهر در ادامه با انتقاد از نبود تکنولوژی VAR اظهار کرد: «من نمی‌دانم فوتبال ایران چه زمانی به سمت حرفه‌ای شدن گام برمی‌دارد و همراه با تکنولوژی روز دنیا پیش می‌رود. در همین بازی پرسپولیس برابر صنعت نفت آبادان، شاگردان گل‌محمدی خیلی تلاش کردند از فضاهای پشت دفاع حریف استفاده کنند و به گل برسند اما این اتفاق نیفتاد. نبود تکنولوژی به خوبی محسوس بود اما من نمی‌دانم چه زمانی فوتبال ما از این شرایط استفاده می‌کند. نبود همین تکنولوژی روز دنیا باعث تنش و درگیری بین بازیکنان می‌شود.»

وی تاکید کرد: «نبود این تکنولوژی باعث می‌شود که تفکرات مربیان، بازیکنان و داوران بهم بخورد و اختلالاتی ایجاد شود. در همه جای دنیا استفاده از کمک داور ویدیویی جا افتاده است و در کشور ما هم باید از این سیستم استفاده کنند. اگر قرار باشد که لیگ فوتبال ایران را حرفه‌ای بنامیم باید از چنین امکاناتی برخوردار باشد. امیدوارم مشکل سیستم ویدیویی هم هر چه سریع‌تر برطرف شود.»

پیشکسوت پرسپولیس در مورد انتقادهای یحیی گل‌محمدی از مسائل مدیریتی و پاسخ وزیر ورزش به او مبنی بر اینکه نباید مسائل فنی را به مدیریتی ربط داد، عنوان کرد: «به نظر من تعامل از طرف وزارت ورزش و جوانان با باشگاه‌ها باید حرف اول را بزند. فوتبال ما حواشی زیادی دارد و خواه ناخواه هر وزیری با تنش‌ها روبه‌رو می‌شود. من نمی‌توانم بگوییم وزیر درست می‌گوید یا گل‌محمدی، به هر حال هر کسی طبق وظایفی که برعهده دارد صحبت می‌کند؛ باید فشارها و تنش‌ها از بین برود‌ تا تصمیمات درستی گرفته شود. »

کلهر گفت: «پرسپولیس اگرچه لیگ را خوب شروع نکرد اما کم‌کم در مسیر پیشرفت قرار می‌گیرد و پیروزی مقابل صنعت نفت آبادان هم این موضوع را تایید می‌کند. با این حال امیدوارم تیم رفته رفته شرایط بهتری پیدا کند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار