وزیر ورزش:

تعامل مجلس و دولت موجب خدمت بهتر به مردم می‌شود

تهران (پانا) - وزیر ورزش و جوانان با اشاره به برگزاری نشست مشترک مجلس و دولت، گفت تعامل بین مجلس و دولت، موجب خدمت بهتر به مردم در این فرصت طلایی می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۳۵۹۹۴
لینک کوتاه کپی شد
تعامل مجلس و دولت موجب خدمت بهتر به مردم می‌شود

به گزارش روابط عمومی وزارت ورزش، سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان درباره نشست مشترک مجلس و دولت که به مناسبت روز مجلس در صحن برگزار شد، عنوان کرد: جلسه مشترک مجلس و دولت، جلسه بسیار ارزشمند در مناسبت بسیار بزرگ یعنی سالروز گرامیداشت شهید مدرس بود که به سهم خودم از این جلسه استفاده کردم.

وی ادامه داد: در این جلسه ارزشمند از بزرگی‌ها، رشادت، تدین و انقلابی بودن شهید مدرس به نیکی یاد شد و در طول جلسه نیز درخواست هر دو قوا بر این مبنا بود که افزایش تعاملات طرفین به معنای اثرگذاری و اثرپذیری افزایش یابد.

سیدحمید سجادی یادآور شد: برای خود و وزارت ورزش تعامل بین قوا را به عنوان یکی از وظایف اصلی تعریف کردم و رئیس جمهوری نیز همواره بر این مسئله تأکید دارند.

وزیر ورزش و جوانان اضافه کرد: هر چقدر هماهنگی، همدلی، درک متقابل و تبادل اطلاعات بین قوا بیشتر و بهتر صورت گیرد، می‌توانیم از فرصت طلایی در دولت آیت‌الله رئیسی برای خدمت به مردم استفاده کنیم و در جهت حل مشکلات مردم گام برداریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار