در دیدار صمیمانه با تعدادی از خانواده شهدا زنجانی

رئیس جمهوری: شهدا برای کشور تولید قدرت کردند

تهران (پانا) - آیت‌الله رئیسی اظهار داشت شهدای ما برای کشور تولید قدرت کردند و امروز هم هر کسی در جهت استقلال اقتصادی و فرهنگی فعالیت می‌کند، تولید‌کننده قدرت است.

کد مطلب: ۱۲۳۲۱۶۸
لینک کوتاه کپی شد
رئیس جمهوری: شهدا برای کشور تولید قدرت کردند

آیت الله سید ابراهیم رئیسی در ادامه سفر استانی خود به زنجان با حضور در مسجد دانشگاه زنجان ضمن قرائت نماز مغرب و عشا در فضایی صمیمانه با تعدادی از خانواده های شهدای استان زنجان دیدار و گفت‌وگو کرد.
رئیس جمهور با اشاره به دشمنی هایی که علیه ملت ایران وجود دارد، اظهار داشت: آنچه موجب آرامش خانواده شهدا می شود نام اهل بیت علیهم السلام و یاد شهدای کربلا است و شما خانواده شهدا جلوه های زیبای این شهر هستید.
رئیس جمهور با بیان اینکه وجه مشترک وصیت شهدا تنها نگذاشتن امام و پاسداشت انقلاب است، گفت: وصایای شهدا پیش روی مسئولین است و باید بدانند در چه کشوری مدیریت می کنند.

آیت الله رئیسی با اشاره به تعبیر حاج قاسم سلیمانی که بیان داشت ما ملت امام حسین علیه السلام هستیم، گفت: این کشور و ملت شکست ندارند.

رئیس‌جمهور گفت: روحیه جهادی و از خودگذشتگی شهدا به ما یاد داد در عرصه های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی هم باید جهادی کار کرد. شهدای ما برای کشور تولید قدرت کردند و امروز هم هر کسی در جهت استقلال اقتصادی و فرهنگی فعالیت می کند تولید کننده قدرت است.

در پایان این مراسم از تعدادی از خانواده های شهدای استان زنجان قدردانی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار