معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه ۱۴:

آموزش و پرورش به عنوان سازمان تولیدکننده دانایی، دارایی و تبدیل به ارزش افزوده و تولید خدمات است

تهران (پانا) - معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه ۱۴ تاکید کرد آموزش و پرورش به عنوان سازمان تولیدکننده دانایی، دارایی و تبدیل به ارزش افزوده و تولید خدمات است.

کد مطلب: ۱۲۳۰۹۴۷
لینک کوتاه کپی شد
آموزش و پرورش به عنوان سازمان تولیدکننده دانایی، دارایی و تبدیل به ارزش افزوده و تولید خدمات است

جلسه کارگروه توسعه مدیریت آموزش و پرورش منطقه ۱۴ با حضور مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۴، شورای معاونین آموزش و پرورش و اعضای کارگروه‌ ها، با هدف تبیین اهداف و وظایف کمیته‌ها، در سالن شورا تشکیل شد.

سعید جهانشاهی؛ مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۴ در این جلسه با تأکید بر برگزاری کارگروه توسعه مدیریت اداره متبوع عنوان کرد: از آغاز فعالیت تیمی در مدیریت آموزش و پرورش منطقه، برای تغییر و ارتقاء شاخص های مختلف آموزش و پرورش تشکیل شد که خوشبختانه تاکنون جلسات کمیته برنامه ریزی به طور مرتب تشکیل شده و بیشتر شاخص ها از جمله آموزشی، اداری، رفاهی، پوشش تحصیلی و... محقق شده است و از این پس با تغییر روند تشکیل جلسات، حذف جلسات کمیته برنامه ریزی و با جایگزینی و تشکیل کارگروه توسعه مدیریت، شاهد روند رو به رشد شاخص ها خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه باید از حداقل امکانات بیشترین بهره را جست، افزود: سعی شده از تمام ظرفیت ها در این مدیریت، با تمام توان استفاده شود.

جهانشاهی برنامه محوری را اساسی ترین موضوع در سیستم تعلیم و تربیت بیان و تصریح کرد: با همین برنامه توانستیم حجم بالای دانش آموزان، همکاران فرهنگی و مدرسه را پوشش دهیم که باعث افزایش اصلاح در سیستم شد.

در ادامه جلسه محمد عدل لاله؛ معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه ۱۴، آموزش و پرورش را سازمانی به عنوان تولید کننده دانایی، دارایی و تبدیل به ارزش افزوده و تولید خدمات در جامعه، تبدیل ایده به تفکر و تفکر به عمل معرفی کرد و گفت: از ابتدای کار همیشه شاهد تغییر و تحول در این سیستم بوده ایم.

عدل لاله با بیان اینکه همیشه سعی شده سیستم تعلیم و تربیت را به عنوان الگو به سازمان‌های دیگر معرفی کنیم، در سال های اخیر شاهد بوده ایم که این دستگاه ریزترین کارها را بر روی دولت الکترونیک و اطلاع رسانی متمرکز کرده است.

وی از کار تیمی و کار گروهی آموزش و پرورش ابراز خرسندی کرد و گفت: دستگاه تعلیم و تربیت به لحاظ کارهای اثربخش در صدد ارتقاء جایگاه بوده است.

گفتنی است در این جلسه اعضا و نمایندگان کارگروه توسعه مدیریت نظرات کارشناسی خود را ارائه دادند و در ادامه، مسئولان هر یک از کمیته‌ها در زمینه فعالیت و عملکرد کمیته خود مطالبی ارائه کردند و تعدادی از مصوبات به تائید کارگروه رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار