کسب 25 رتبه استانی و کشوری در حوزه پرورشی و تربیت‌بدنی توسط فرهنگیان پردیس

پردیس (پانا) - معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش شهرستان پردیس در نخستین جلسه هم‌اندیشی مربیان و معاونین پرورشی گفت در سال گذشته25 رتبه استانی و کشوری دانش‌آموزی در حوزه پرورشی و تربیت‌بدنی کسب شد. همچنین 6 رتبه استانی و کشوری در حوزه پرورشی و فرهنگی در بین همکاران فرهنگی به دست آمد.

کد مطلب: ۱۲۲۹۵۹۰
لینک کوتاه کپی شد
کسب 25 رتبه استانی و کشوری در حوزه پرورشی و تربیت‌بدنی توسط فرهنگیان پردیس

محمد فروتن با اشاره به اینکه در سال گذشته جلسات هم‌اندیشی با معاونان و مربیان پرورشی انجام شد اما امسال این امر با حضور امام‌ جمعه شهرستان برگزار می‌شود، گفت: در این جلسات که با حضور فعال همکاران برگزار می‌شود، به بحث و تبادل نظر پیرامون موضوعات و فعالیت‌های پرورشی پرداخته می‌شود و مشکلات و چالش‌های پیش رو در این حوزه بررسی شده تا با هم‌فکری و هم‌اندیشی بتوانیم راه‌های مناسبی برای حل این مسائل پیدا کنیم.

وی از معاونان و مربیان پرورشی خواست تا پیشنهادات و راهکارهای خود را در زمینه‌های مختلف در حوزه پرورشی از جمله نقش روحانیت در مدارس مطرح کنند و نظرات خودشان را در این زمینه بیان کرده تا در پیشبرد اهداف حوزه پرورشی قدم‌های موثری برداشته شود.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان پردیس با اشاره به اینکه سال گذشته مشکل عمده‌ ما در مدارس این بود که برخی از مدارس فاقد نیروی پرورشی بودند و عدم حضور نیروی پرورشی در مدارس آسیب جدی به طرح‌های حوزه پرورشی می‌زد، ادامه داد: هم اکنون غالب مدارس دارای نیروی پرورشی به‌صورت معاون و یا مربی پرورشی هستند.

فروتن تصریح کرد: در سال گذشته از حدود ۱۸۰ دانش آموز که رتبه منطقه‌ای و استانی و کشوری داشتند تقدیر شد همچنین به جهت انگیزه دادن و ایجاد رغبت از تعداد زیادی از همکاران فرهنگی نیز تقدیر شد.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته تعداد زیادی از طرح‌ها توسط حوزه پرورشی شهرستان پردیس اجرا شد، گفت: طرح‌هایی از جمله مسابقه لب آهنگ سردار دلها و مسابقه لب آهنگ عطر انتظار را داشتیم که با توجه به مجازی بودن فعالیت‌های پرورشی از این دو موضوع استقبال خوبی شد.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان پردیس افزود: در سال گذشته مسابقات کتابخوانی ویژه فرهنگیان و دانش‌آموزان را داشتیم که در مورد فرهنگیان کتاب سه دقیقه در قیامت و این مسابقات با موضوع انقلاب برای دانش‌آموزان برگزار شد و از برندگان تقدیر شد.


خبرنگار: سیمین رهبریان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار