بازدید مجازی استانی از شرکت صنایع آموزشی

تهران(پانا) - به مناسبت روز آزمایشگاه، به همت انجمن آزمایشگاه پژوهش سرای امام هادی(ع) منطقه ۱۷ و با همکاری اداره آموزش فنی وحرفه ای وکارو دانش اداره کل آموزش وپرورش شهر تهران بازدید مجازی استانی از شرکت صنایع آموزشی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۲۸۷۶۹
لینک کوتاه کپی شد
بازدید مجازی استانی از شرکت صنایع آموزشی

سهراب مولایی؛ معاون آموزشی منطقه 17، از تور مجازی استانی پژوهش سرای امام هادی(ع) بازدید کرد. این بازدید در سامانه پیام رسان شاد پژوهش سرای امام هادی (ع)، با بیش از ۱۹۰۰ نفر از همکاران و دانش آموزان کل شهر تهران، با گزارش یونس امردادی، مسول روابط عمومی شرکت صنایع آموزشی برگزار شد.
سهراب مولایی در این بازدید گفت: با توجه به اهمیت آموزش و استفادۀ بهینه از سرمایه‌گذاری های کلان آموزشی، در سال ۱۳۵۴شرکت صنایع آموزشی توسط وزارت آموزش و پرورش و سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، برای محقق ساختن اهداف بزرگ آموزشی کشور، تأسیس شد. این شرکت انواع محصولات سرگرمی‌های علمی خلاق،بازی‌های فکری و آموزشی ،تجهیزات آموزشی، کمک آموزشی، آزمایشگاهی و کارگاهی را برای کلیۀ دوره های تحصیلی متناسب با شرایط زمان، تغییرات فن آوری، برنامه ریزی و محتوای کتاب های درسی طراحی، نمونه سازی و تولید می کند.
قابل ذکر است، به تمام شرکت کنندگان در بازدید از طرف شرکت صنایع آموزشی گواهی حضور ارائه شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار